Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka lähden...

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2007 09:57
sillehän emme voi mitään. valitettavasti.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.03.2007 11:11
Minä aijon elää vanhaksi ja viettää railakkaita eläkevuosia. Unohtelen nyt jo niin paljon asioita, ja sekoitan päivät viikot ja vuodet keskenään, että ei haittaa vaikka dementoituisinkin. Sitten, kun en omin avuin kykene tekemään juuri mitään, tai liikkumaan itse, on korkea aika kuolla. Mutta sitä odotellessa aijon ottaa elämäsä irti kaiken sen minkä saan
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 10.03.2007 11:45
Periaatteessa ihan sama, kuhan ei elävältä hautaaminen tai hukkuminen ole kyseessä.

Itsari se varmaan on mihin delaan jos ei joku kerkee enemmin, mulla on kuulemma muutenni outo suhde kyseiseen aiheeseen ku taas eroan mielipiteilläni enemistöstä siitä onko itsari ok vai ei \o/

Nykyseen elämäntilanteeseen paras tapa olis kuolla juuri tietyn ajan kuluessa, kerkeis hyvästellä rakkaat jne. Saattas olla että vaatisin kissani mukaan, mut jos (kun) toi kissa kuolee enne mua niin en oo tekemässä itsaria sen takia ;P Kuitenni toi kissa on vetäny mut jo henkimailta ulos joten ehkä mä sitten olen k*sipää ja vedän sen mukanani. Tai voihan sen kauniimminki ajatella tietty ;P

Paikkoja on monia, mut sairaalan tms. vuode ei välttämättä tartteis kuulua. Eikä kyllä kotikotikaan, tänne on jo yks kuollu joten se saa riittää. Ehkä jossain ulkona, on mulla tietty paikka mikä kelpais mut saa olla aika välittävä ihminen että mut sinne veis. Ei onneks ole kaukana kotikodista ja jos ei kuolemaan sinne viedä niin ainakin muistotilaisuus pitää olla siellä prkl.

Pelottaa vaan että sukulaiset ei mun "epätavallisia" (lue: suvusta poikkeavia) toiveita täytä kun mä tahon että elimet ja kudokset kierrätetään ja mut tuhkataan. Hiuksetki saattas lähteä peruukiks

Jokatapauksessa kirjeen kirjottasin kaikille, joko koneella tai käsin. Saattas olla julkinenkin netissä, vaikka toivomus onki että jos mun kuolema on isompiki kriisi ja lehdet siihen tarraa niin siihen ei kirjoteta mitään puutaheinää miten oli tulevaisuus edessä sun muuta peruskauraa. Hrrr.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 11.03.2007 09:27
Mä ottaisin yliannostuksen heroiinia. Sitten menisin sängylle makamaan valkoisissa, joku kukkapuketti kädessä ja sitten nukahtaisin ja lopulta sydän räjähtäis. Vanhuutta en halua nähdä koskaan. En halua varmaan edes nähdä päivää, kun täytän 30.
Kitumalla en koskaan tahtoisi lähteä. Rakkani kitui sairaalan sängyssä päivän, ennen kuin kuoli ja se oli niin hirveää. Välillä näytti, että hän virkoaa, mutta sitten taas tilanne meni huonommaksi ja sitten olikin sunnuntai-aamu, kun hän lopulta lähti pois...
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.03.2007 13:57
Mun tuurilla kuolen varmaan johoki sydänkohtaukseen vanhana rivakan sukupuoliyhdynnän seurauksena ja tukehdutan pertnerinikin lihavan ruhoni alle. :P
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.03.2007 18:19
Minä oon aatellu tuota paaljon Päädyin kerran siihen että ihan sama kunhan en joudu johonki silppuriin olis kamalaa olla jossai "liukuhihnalla" ja sit oottaa että ne terät lävistäis lihan xD Minäkää en vanhuksena haluais elellä, hyvä raja ois joku 50, mutta pakko sitä on kai pitempää ellää jos niin kivasti sattuu että saan elää, kun en mitään itsariakaan tee.. Ja koska haluan lapsia nii en niitäkää tietenkää pystyis jättämään yksin tänne kurjaan maailmaan Voisinpa siis pistää tilaukseen vanhuuteen kuolemisen!
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.03.2007 18:35

Lainaus: Mariel

Lainaus: nexubus Makuulle mukavalle sohvalle, sopiva lääkitys päälle, hämärä valaistus, hyvää musaa, kauniita kuvia ja slowly slippin' away...

Ei ois mikää huono tapa.

Aivan. Toi olis hyvä

Jep Tuommoinen kuolema minulle!
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 08:30

Lainaus: Mariel

Lainaus: nexubus Makuulle mukavalle sohvalle, sopiva lääkitys päälle, hämärä valaistus, hyvää musaa, kauniita kuvia ja slowly slippin' away...

Ei ois mikää huono tapa.

Aivan. Toi olis hyvä

toi olis hyvä todellakin.

en haluaisi kuolla just tyyliin aah minä hukun ja tiedän sen tai just jotain aah minä jäädyn kuoliaaksi tai aah minä tukehdun puolikkaaseen suklaalevyyn ja tiedostan sen. enkä myöskään liikuntakyvyttömänä ja dementoituneena sairaalassa ollessa ulkopuolisesta avusta täysin riippuvainen.

kuristamisesta miulla on ollu painajaisia nyt viime viikkojen aikana en-tiedä-mistä-syystä. en siis halauaisi joutua väkivaltaisen kuoleman uhriski, kuka oikeastaan haluaisi?

mutta eilen illalla satuin juuri ajattelemaan kuolemaa ja ahdistuin jonkin verran. aluksi ajattelin vanhempieni kuolemaa, ja ahistuin. no sittne omaani, ja ahistuin vähän lisää. kaikille se kuitenkin tulee joten ei huvittaisi sen enempää miettiä.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 08:31

Lainaus: CybellaTraurig

Minä oon aatellu tuota paaljon Päädyin kerran siihen että ihan sama kunhan en joudu johonki silppuriin

okei, ei kauhuskenaarioita! mie oon jotenkin ihmeen herkkä että sain painajaisia turmion kätilöiden sanoituksista. joo,ei, älkää naurako, tai naurakaa vaan. minuu itteenikin naurattaa voi hyvä elämä sentään..
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2007 10:20
varmaan vanhana yli 90 vuotiaan kupsahan (meidän suvussa on tapana elää pitkään) ja pitää täyttää ristikoita ja pelata muistipelejä, ettei tuu dementiaa (aivojen treenaminen kunniaan)!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit