Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka lähden...

Kirjoittanut: MenZurA (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.10.2006 21:55
en tiedäonko tästä aiheesta tehty jo keskustelu mutta tulipahan mieleen että millätavalla ihmiset haluas mieluiten kuolla... voi olla ettäkukaan ei ole miettinyt asiaa mutta olisi mukava kuulla ihmisten mielipiteitä.

minä itse haluaisin mieluiten jonkunsairauden joka tappaa minut vuoden sisällä. joku kasvain tai vastaava. siinä voisi hyvin viettääaikaa ystävien kanssa ja puhua kaikki asiat mitä haluaa läpi, lopuksi hyvästelläheidät ja sitten kuolal. olisi mielestäni kaunista ja muutenkin hyvä koska en aijo kuolla vanhuuteen maaten jossain sairaalassa unohdellen asioita ja niin etten voi liikkua ilman apua. mielummin nuorempana...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.10.2006 22:01
Mikä tahansa nopea tapa olis hyvä. Kunhan se ei liity veteen, koska näen usein veteen liittyviä painajaisia. Se olis karmeinta, jos sais tietää et on elinaikaa esim. vuosi. Siinä ehtis miettiä ihan liikaa!
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2006 23:19
No ihannehhan minulla olisi kuolla vanhana ja viisaana vaikka sydänkohtaukseen tai jotain. Mutta koska todennäköisesti olen jo niin huonomuistinen siinä vanhassa ja viisaassa vaiheessa että varmaan tapan itseni sitten ennenkun liian huonokuntoiseksi ja -muistiseksi ehdin, ensin puoli kupillista omenan siemeniä kurkusta alas ja jos ei ala tehoamaan niin sitten päälle lääkkeitä ja viinaa ja sitten mahdollisella ukkosella joku rautakepukka kädessä ulos kävelemään jos siinä vaiheessa enää pystyy. Kyllä tiedän, teen kaiken hankalemman kautta.

Tosin voi olla että sitten vanhempana olen viisastunut ja en haluakkaan kuolla kun vasta sittenkun on aivan pakko, sen saa nähdä sitten.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2006 11:10
Yksi yö näin unta että minulle tehtiin eutanasia, Soylent Green tyyliin (70-luvun sci-fi leffa, samainen eutanasia kohtaus parodioidiin joskus myös simpsoneissa). Makuulle mukavalle sohvalle, sopiva lääkitys päälle, hämärä valaistus, hyvää musaa, kauniita kuvia ja slowly slippin' away...

Ei ois mikää huono tapa.

Eniten pelottaa just joku kivulias salakavala sairaus kun mun elintavat ei oo mitää terveitä Ei ois kiva hengittää kaulassa olevan reiän läpi ja puhua syntetisaattorin avulla tai sit oksennella verisiä keuhkonpalasia...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.10.2006 11:50
Katoaisin.
itsemurhaan miä kuolen, sitten kun kuolen. haluan itse päättää milloin lähden.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2006 14:42
Lainaus: nexubus Makuulle mukavalle sohvalle, sopiva lääkitys päälle, hämärä valaistus, hyvää musaa, kauniita kuvia ja slowly slippin' away...

Ei ois mikää huono tapa.

Aivan. Toi olis hyvä
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2006 14:46
Mutta olen ajatellut, että haluaisin kuolla jossain keskellä erämaata, ihan missä vaan, missä mun ruumis ei päätyis ihmisten käsiin, eikä sitä koskaan löydettäis. Mua ei koskaan voitais todeta kuolleeks.
Mä jään mysteeriksi kaikkein mieluiten.
Tavallaan haluaisin kuolla onnettomuudessa, etten tietäis etukäteen siitä, enkä osais odottaa sitä. Toisaalta haluaisin, että viimeinen muisto elämästä olis ilmalento - hyppäisin siis alas jyrkänteeltä. Mun ruumis läsähtäis maahan ja menis muussiks. Haaskansyöjät sais kaluta mun luut valkosiksi. Eikä kukaan ihminen koskaan sais tietää, minne mä katosin!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.10.2006 15:40
mulle on ihan sama kuhan en huku ja kuolen ennen kuin makaan vanhana ja vaipoissa sairaalassa! hukkuminen ois liian pelottavaa ja puukotus liian hidasta. ehkä jonain aamuna en vain enää herää tai jotain, viallinen sydämeni vain pysähtyisi kesken unen...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.10.2006 16:47
Lainaus: Iiriva mulle on ihan sama kuhan en huku ja kuolen ennen kuin makaan vanhana ja vaipoissa sairaalassa!

Hukkuminen pelottaa muakin. Vaipoissa oleva zombie=kaamea tulevaisuus.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.10.2006 20:42
Minä tahtoisin kuolla laivalla, tarkoitan laivan upotessa meren syvyyksiin. En tiedä mistä tämä on päähäni juuttunut, mutta melko pitkään jo niin olen ajatellut. Tahtoisin kuolla vasta kun olen tehnyt kaikkea mitä haluan, listaamaan vain. Tarkoitan lähes kaikkea laitonta.
Toinen tapa olisi ihan nukkua pois, ja jatkaa sitä samaa unta iäisyyden.
Tukehduttamista en todellakaan haluaisi, hyrh, kamala tapa kuolla. Enkä kyllä vihannekseksikaan halua päätyä, ja jos joskus joudun koomaan, niin letkut pois vaan, en tahdo elää kituuttaa loppuelämää maaten. Pyörätuoliin joutumista ja kuuroutumista en sietäisi, naru kaulaan vaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit