Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka lähden...

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.11.2006 21:22
Mä kuolen sitten kun kuolen. Itsemurha on äärimmäisen kaukainen ajatus minulle, kun en siihen pystyisi. Luultavasti kuolen jossain onnettomuudessa tai sitten jo nyt rikkinäinen ja heikohko sydämeni pettää. Jokainen ajallaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2006 21:31
Ei oo itsari mullekaan läheinen juttu. En ole myöskään kohdellut sisäelimiäni parhaalla mahdollisella tavalla, joten varmaan sairaskohtaus on se mun tapa. Haluisin kyllä elää kauan, niin että näkis miten maailma muuttuu, mutta tiedä sitten.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.11.2006 12:32
Ihanne olisi kuolla nukkuessaan, ihan koska tahansa, niin ettei sitä edes huomaa. Lipua rauhallisesti tuonpuoleiseen...
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.11.2006 21:10
Hukkua, tai sitten niin, että minua ammuttaisiin päähän.. Joku tuskaton kuitenkin
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.11.2006 23:46
Zombina, hukkuminen tuskin on tuskatonta. En tosin osaa sanoa, kokemus kun puuttuu kokonaan.
  • Lähetetty: 11.11.2006 00:03
Lainaus: Chrystalis Zombina, hukkuminen tuskin on tuskatonta. En tosin osaa sanoa, kokemus kun puuttuu kokonaan.

Olen nähnyt haastattelun, jossa oli mies, joka oli hukkunut, mutta elvytetty. Se sanoi, että se oli vähän aikaa kamalaa, mutta sitten se yhtäkkiä pystyikin hengittämään, ja menetti tajuntansa.
Kirjoittanut: Ampiainen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2006 18:38
Lainaus: Zombina että minua ammuttaisiin päähän

Mutta jos ei kuolisikaan ja sitten olisi lopun elämäänsä vihannes.
Paitsi tietenkin jos ammutaan tykillä tms.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.11.2006 18:47
Lainaus: Ampiainen olisi lopun elämäänsä vihannes

Se olis kaikkein pahinta, maata vihanneksena, voimatta kommunikoida tai tehdä mitään.
  • Lähetetty: 11.11.2006 18:52
Lainaus: Ampiainen Paitsi tietenkin jos ammutaan tykillä tms.

Tykillä joo
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.11.2006 20:06
Lainaus: Ampiainen Paitsi tietenkin jos ammutaan tykillä tms.

Olis ainakin näyttävä tapa päättää päivänsä. (:
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit