Gootti.net

Positiivisia kokemuksia

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.03.2007 12:20
Minusta on mukavaa, kun usein kaupungilla kulkiessani pikkutytöt tulevat ihastelemaan vaatteitani ja hiuksiani ja kutsuvat minua keijuksi tai prinssessaksi. Piristää ihan mukavasti, tosin näiden lasten vanhemmat harvemmin minun tyylistäni näyttävät tykkäävän.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.03.2007 12:39
Nauratti tänään kovasti ku käväsin aamulla lääkärissä. Takasin tulo matkalla joku ulkomaalainen pentu juos miun vierellä ilmapallo kädessä kauan aikaa ja yritti huudella jotain. En sitten tiedä mitä kyseisen kersan äiti, joka tuli perässä, oli mieltä ko tänään tuli laitettuu kunnon kasaripunklook päälle. Tukka iha kunnolla pystyssä, riekaleiset sukkahousut, maiharit ja meikkiä enempi ko lääkäri määrää.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2007 13:22
Kävin ostamassa astianpesukoneen, reilu alennus ja kotiinkuljetus ilmaiseksi. eli säästin varmasti 70e. Ei paha, pienistä asioista tulee iloiseksi, onneksi.

***** puoli että tuolla on noin hyvä ilma ja töissä on kiirettä sen takia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.05.2007 12:52
Järvenpäässä kaupassa ollessani pieni tyttö tuli viereeni ja sanoi: "ihana tukka!" Minä siinä sitten kiitin hymyillen, ja oli aika yllätys kun pikkutytön mummokin tuli siihen viereen sanoen: "eikös nuo penskat olekin ihania kun sanovat asiat suoraan?" ja jatkoi sitten tytölle: "olisikos tuollainen tukka sinullakin kiva?" Tyttö siihen vain nyökytteli innoissaan.

Lämmitti sydäntä, varsinkin kun edes se mummo ei katsonut kieroon kuusiväristä tukkaani.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.05.2007 13:37

Lainaus: Iiriva

pieni tyttö tuli viereeni ja sanoi: "ihana tukka!"

Kannelmäen Prismasssa lapsi istui ostoskärreissä, tuijotti minua ja osoitti, huutaen samalla isukilleen: "Tsiikaa mikä letti!" Kommentti oli kiva, mutta missä vaiheessa alle 5v nulikat ovat ottaneet käyttöön sanat tsiikaa ja letti? :d
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:29
Kun olin yhden pienen lapsen synttäreillä (joka on kaverini kaverin kaveri) pistin sinne verkkokäsineeni ja tupeerasin hiukseni. Sainkin kuulla kehuja, miten "coolilta" näytin. Ai että pikkuiset ovat ihania!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:44

Lainaus: Ximmo

Kannelmäen Prismasssa lapsi istui ostoskärreissä, tuijotti minua ja osoitti, huutaen samalla isukilleen: "Tsiikaa mikä letti!"

kieltämättä kyllä aika hienosti laitetut hiukset.

mulle taas oli kaveri sanonu että goottityyli sopii mulle ja mä olin tietysti tosi ylpee kommentista. ja kun yhdessä jutussa mietittiin ryhmän yhteisiä ominaisuuksia ja sellasia ominaisuuksia mitä kaikkilla on vaan itellään. mä sanoin rtietysti että oon koko ryhmän ainoo gootti ni yks ryhmäläisitä(ent. luokkatoveri) sano että true gootti. ervatkaa olinko hyvilläni
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:53

Lainaus: Iiriva

pieni tyttö tuli viereeni ja sanoi: "ihana tukka!"

söpöä mul on mont kaverii jotka tykkää mun hiuksist
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:24
yhyyyy miksei kukaan pidä minun hiuksistani
no joo...
jäi leirikoulusta todella ihanat kokemukset
mutta sehän oli jo aikoja sitte
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:29
Poikaystäväni esitteli minut siskolleen ja tämän 7-vuotiaalle lapselle, tyttö tykkäs rastoistani tosi paljon, oli heti yllyttämässä äitiään ottamaan samanlaiset. Se lämmitti mukavasti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit