Gootti.net

Positiivisia kokemuksia

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.03.2007 21:55
Olin tuossa yks päivä NeppiNappi-nimisessä ompelutarvikeliikkeessä ja siellä sen putiikin myyjä kyseli multa, että olenko tehnyt itse hameeni (jonka olin ostanut Morticiasta) ja kehu vaatetustani.
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.03.2007 22:27
muutaman kerran on tullu positiivistakin palautetta
eräs vanhahko täti tuli kehumaan meikkejä ja tyyliä. Usein miten näen vaan naamaa nyrpistäviä mummeleita..
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2007 02:38
Kyllähän sitä ystävällisiäkin ihmisiä tielle sattuu, monesti on hienoksi naiseksi sanottu, minusta se on mitä suurin kohteliaisuus. Hassua miten se että käyttää pitkää hametta, hattua ja hansikkaita riittää ylläpitämään moista vaikutelmaa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.03.2007 12:26
Mut yllätti ihan totaalisesti se, että yhtäkkiä ei kukaa kysykää enää papereita kaupassa jos jotai pikkusta iltajuomista ostaa.. Multa kysytää kyllä alkossa, mutta ei kaupassa, ei alkoholin kohdalla ainakaan, röökii en oo koskaa ostanut.. vanhat mummot varsinkaa ei o aina uskoaksee mun ikää oikei kortistakaa..
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2007 13:04
Paljon tulee kyllä positiivistakin kommenttia pukeutumisesta ja tämän alueen lehteenkin tehtiin juttu.
Tuntuu hyvältä aina kun saa positiivista kommenttia, etenkin jos kyseessä on hieman vanhempi ihminen.
Niin paljon löytyy sellaisia ihmisiä, jotka vain arvostelevat ja katselevat paheksuen pää täynnä ennakkoluuloja.

Torstaina menin uuteen työpaikkaani ja työnantaja sanoi ensimmäisenä, että "Oletpas sinä hauskan näköinen! Siis sillä tavalla positiivisesti hauskan näköinen! Ihana!"

Se hymyilytti.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 24.03.2007 13:15

Lainaus: seidar

monesti on hienoksi naiseksi sanottu, minusta se on mitä suurin kohteliaisuus. Hassua miten se että käyttää pitkää hametta, hattua ja hansikkaita riittää ylläpitämään moista vaikutelmaa.

Minustakin se on ihana kohteliaisuus. Ja kyllähän nuo mainitsemasi asusteet tuntuvat nykyisin tekevän hienon naisen, kun ajattelee, miten valtaväestö pukeutuu. Minusta on kovin valitettavaa, että sellainen "hienojen naisten pukeutuminen" on niin harvinaista katukuvassa.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2007 18:43
"Minusta on kovin valitettavaa, että sellainen "hienojen naisten pukeutuminen" on niin harvinaista katukuvassa."

Totisesti!
Aivan liian vähän näkyy todella naisellisesti pukeutuvia naisia.
Mielestäni pukeutumiseensa panostavat ja naiseuttaan korostavat ihmiset ovat lähes poikkeuksetta upeita ilmestyksiä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2007 12:55
Mulle tuli tosi hyvä mieli, kun sain kiitosta autettuani erästä rouvaa lippunsa leimaamisessa junassa matkalla omalle ajotunnilleni. Sain oikein lämpimän kiitoksen ja ihmisiltä pois ennakkoluuloja, silti tapahtuneen nähneet jaksoivat katsoa minua halventavasti ja kyräillen. Takasin kotiinpäin mennessä sain taas auttaa lipunleimauksessa, vaikkakin eri rouvaa, mutta sainpas silti taas lämpimän kiitoksen ja hymyä. Siitä alkoi hyvä päivä ja -mieli, jotka toivottavasti pysyy iltaa asti.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2007 15:38
kauppaan mennessäni yksi pikkulapsi sanoi kovaan ääneen äidilleen: kato äiti, gootti! on se kiva tulla huomatuksi
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • • Muokkasi: seidar
  • Lähetetty: 30.03.2007 02:46

Lainaus: Swanette

Minustakin se on ihana kohteliaisuus. Ja kyllähän nuo mainitsemasi asusteet tuntuvat nykyisin tekevän hienon naisen, kun ajattelee, miten valtaväestö pukeutuu. Minusta on kovin valitettavaa, että sellainen "hienojen naisten pukeutuminen" on niin harvinaista katukuvassa

Mielestäni iäkkäät naiset ovat aivan uskomattomia tyyli-taitureita (iäkkäillä tarkoitan lähinnä 70+ ryhmää), aina sävysävyyn hattua, takkia, hametta ja hansikkaat. Saisivat nuoremmat ottaa heiltä oppia
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit