Gootti.net

Postin Mokia

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 16:15
Tämän alueen postinjakaja setä on onneksi ihan älykästä sorttia Kiitos siitä Yleensä aina ensin soittaa ovikelloa jos on mukana isompi kirje tai muuta, jos ei olla kotona, jättää lapun jolla paketin saa lähi postista noudettua.
Lähinnä nämä ilmaislehtien jakelijat ovat niitä jotka rai*kaavat aina koko postiluukun :''D
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2009 22:29
Tää nyt ei sinänsä ole postin moka, mutta meijän perheen sukunimestä on tullut vastaan ainakin 8 eri versioita. Ja kyseessä on aivan tavallinen sukunimi, jossa vain sattuu olemaan väliviiva.

no mutta, onhan tuota dementoinuvat sukulaiset lähetelleet joulukortteja, joissa on suuntanumerona puhelinnumeroa ym. Kaikki silti tulleet perille.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 06.02.2009 22:45
Meilläkin on tosi mukava postisetä, tuo isot kirjeet ja pienet paketit kotiin asti. Todella huomaavaista, minun ei tarvitse vaivautua postiin niiden vuoksi. Meillä mahtuu isommat lähetykset laatikkoonkin, jos ei olla kotona.
Nyt ihan ensimmäistä kertaa on käynyt niin, että Elloksen paketti tuntuu kadonneen johonkin. Se on lähetetty minulle jo 2,5 viikkoa sitten, mutta eipä ole tullut perille. Kävin jo postissa kyselemässä paketin perään, mutta eivät vielä osanneet sanoa, missä se voisi olla. Menen alkuviikosta uudestaan postiin, toivottavasti löytyy sitten!

muokkausta: Kadonnut paketti tuli lopulta perille, mutta postikaan ei osaa selittää, missä se on ollut. Siis tunnistenumerosta huolimatta.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2009 01:19

Lainaus: Trnquill

Mitä seurantakoodi kertoo?

Mikäs semmoinen? Sukulainen lähetti..
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 21:06
Posti hävitti mun pokemonkortit!! Olen vihainen.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 21:33

Lainaus: Severana

Nyt ihan ensimmäistä kertaa on käynyt niin, että Elloksen paketti tuntuu kadonneen johonkin. Se on lähetetty minulle jo 2,5 viikkoa sitten, mutta eipä ole tullut perille.

Multakin on elloksen paketti hävinnyt johonkin :S Tilasin sieltä 2 verhot aaaaaikoja sitten ja mitään ei näy ei kuulu :S
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.11.2009 21:45

Lainaus: Amelia De Vlarie

Mikäs semmoinen? Sukulainen lähetti..

Suomessa on ainakin sellainen seurantajärjestelmä kuin Lähetystenseuranta Postin nettisivuilla. Myös ainakin Pan Nordicin kautta ulkomailta tulevilla lähetyksillä on tällainen seurantakoodisysteemi. Sen avulla voi seurailla mitä lähetykselle on viimeksi tehty ja milloin se on saapunut toimipaikkaan jne. Eikö teillä siellä kaukana ole samankaltaista?

Lainaus: oneesan

Posti hävitti mun pokemonkortit!! Olen vihainen.

Hehe. Hauska juttu jos tämä oli vitsi, mutta vähän surullinen jos se ei ollut sitä.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 23:53

Lainaus: SyllaBoreal

Multakin on elloksen paketti hävinnyt johonkin

Ehkä se jostain vielä ilmestyy, sain itsekin lopulta pakettini. Mun kohdalla Suomesta lähetetyt paketit ovat aina lopulta tulleet perille.
Tällä kertaa kiroan Royal Mailin lakkoilua, joka tuntuu kestäneen jo ikuisuuden. Yhtä lukuun ottamatta kaikki Englannista tilatut paketit ovat tulleet perille, mutta moni on ollut pahasti myöhässä. Siihen mennessä ehdin hermoilla ja jännittää paketin perilletuloa. Ja sitten se hävinnyt... Englannissa on tälläkin hetkellä miljoonia (? näin väitetään ainakin ebayssa) lajittelemattomia lähetyksiä, mutta pitääkö niiden kadottaa johonkin minun Gangsta Pranksta jakkuni! Myyjäkin ehti jo palauttaa rahat takaisin. Mistä nyt ei ole paljon iloa, koska huusin jakun pilkkahintaan, niin että sitä suuremmalla syyllä saisivat kaivaa sen jostain esiin. Luonnollisesti maksan myyjälle uudestaan, jos näin käy.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2009 21:51

Lainaus: kuopassa

Hehe. Hauska juttu jos tämä oli vitsi, mutta vähän surullinen jos se ei ollut sitä.

Ei ollut vitsi Pitihän minun tilata kaikki Pokemon keräilykortit, kun muuton yhteydessä löysin Pokemonkorttikansioni, johon olin pikkuisena niitä keräillyt, ja sieltä puuttui paljon, ja pienenä aina haaveilin että saisin sen täyteen.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.11.2009 02:08
minä tilasin morticiasta housut 4 tai 5 viikkoa sitten. sivuilla luki että 4 viikon toimitusajat. missäs ne oikein viipyvät? lähetin sähköpostia että missäs ne housut viipyy tiistaina mutta kukaan ei ole vastannut. mitäs teen jos housuja ei ala kuulua?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit