Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.02.2009 22:19

Lainaus: Tillie

"Onko neiti neiti, vai onko neiti pantu neiti?"

Eikös sen pitäisi mennä näin: "Onko neiti naitu neiti, vai naidaanko neiti nyt?"
Joka tapauksessa ällöttävää.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.02.2009 03:03

Lainaus: Lacy gloom

"Haastan sinut kaksintaisteluun! *huitaisu hanskalla ja hetken hiljaisuus* Taisto käytäköön sukuelimillä."

Purisi kyllä, täytyy myöntää.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.02.2009 13:10
"hei! sä kun olet tollanen landepaukku, niin voisitko korjata mun polkupyörän?"

Mutta en korjannut, koska en osaa
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.02.2009 16:50

Lainaus: Severana

Lainaus: Tillie
"Onko neiti neiti, vai onko neiti pantu neiti?"

Eikös sen pitäisi mennä näin: "Onko neiti naitu neiti, vai naidaanko neiti nyt?"

Eikös se mene näin: "Onko neiti neiti, onko neiti naitu neiti vai naidaanko neiti nyt?" :P
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 28.02.2009 10:33

Lainaus: Irodorareta

"Onko neiti neiti, onko neiti naitu neiti vai naidaanko neiti nyt?"

Ei, vaan näin se menee: "Onko neiti neiti, vai onko neiti naitu, vai naiko neiti nyt?"
Kerron yhden omasta suustani pulpahtaneen älyttömyyden jonka jo muutama foorumilainen tietääkin, sattui ennen joulua:
Mun piti hakee frendini tililleni laittamat rahat pankista, ja olin koko päivän juossut shoppailemassa ja pieneen Herttoniemen pankkiin mennessä mulla oli tyyliin 10 kassia ja joulukuusikin kainalossa Olin tottunut että kyseinen frendi laittaa tilille muutamia tonneja, ja kun vuoroni tuli, menin kassalle ja pyysin saada tilini tyhjäks. Pankkineiti näpytteli konetta ja kysyi että: "Siis koko tili tyhjäksi?" Mun piti ehdottomasti saada femman seteli dösää varten, joten sanoin välinpitämättömällä äänellä vaan et. "Joo kaikki vaan vaikka kuinka suurina seteleinä mut yks femman seteli" No suu loksahti ammolleen kun sillä kertaa tililläni olikin 100755 euroa!!!!!" Homma vaati kamalan paperisodan ja pankinjohtajan eri lappusineen ym, mutta kyllä se jumalaton setelipino siitä pikku pankista löytyi!!!! Mutta se hassu sitaatti tuli siinä vaiheessa kun multa kysyttiin ensiks että mihin helvettiin tarvin yli sata tuhatta käteistä, ja istuin siinä joulukuusi ja muuta romua kainalossa. En keksinyt mitään muuta kuin: "No mä ostan mersun ja ajan Lappiin enkä tuu sieltä pitkään aikaan takas"!!!!! Huvittaa tuo sanomani vieläkin
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.03.2009 21:07
Minun piti nälkäisenä sanoa siskolleni, että "joku hyvä ruoka ois poikaa". Vähän sanajärjestys meni pieleen, ja sanoin, että: "Joku hyvä poika ois.. ei kun siis.. mitä?". Äänensävyni kuulosti vielä niin oudolta, että tilanne oli jokseenkin hämärä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 21:08

Lainaus: Myria

"Joku hyvä poika ois.. ei kun siis.. mitä?".

Käy se hei niinkin!
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2009 21:11
"Sulla on karvaset hiukset."
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.03.2009 21:14

Lainaus: Piiskansiima

Käy se hei niinkin!

On se paha kun alitajuntaisesti päästelee (tosi)asioita suustaan Onneksi oli sentään sisko, jolle puhuin.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 21:47

Lainaus: Ninni

kyseinen frendi laittaa tilille muutamia tonneja,

Lainaus: Ninni

100755 euroa!!!

O_O sulla on kivoja kavereita. Gnh.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit