Gootti.net

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.10.2008 12:27
Sanoiko frendisi jotain hölmöä tai mieleenpainuvaa? Kuulitko dösässä kiinnostavan lauseen joka jäi huvittamaan tai ärsyttämään? Vai päästitkö kenties itse ulos suustasi jotain järjetöntä? Myös frendin broidin kaiman serkun kuulemat mieleenpainuneet sitaatit kuuluvat tähän ketjuun!!!

Eilen iltapäivällä metrossa 2 teinityttöä juttelee:
-"Mun faija on ny Chilessä duunis"
-"Hei ootsä iha idiootti? Chili on mauste!"
-"No joo, chili on mauste, Chile on maa!"
-"No eihän ku Idolsissaki sanottiin"

(Ja Idolshan se vasta on kaiken tiedon alkulähde...)
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2008 12:32
Ircistä lainattua..

[12:23] <@XXX> "I don't oppose anything that keeps me safe from any potential attack."
[12:23] <@XXXi> Pistetään jätkä sitten valtion toimesta eristysselliin. Varmasti on turvassa "hyökkäyksiltä"
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2008 13:05
Tapahtui muutama kuukausi sitten.
Kaupan kassajonossa, edessäni pari nuorukaista keskustelivat...

-"se oli menny kahtia vatsan kohdalta, siinä törmäyksessä"
-"jaa, kuolikohan se heti vai vasta sairaalassa?"
-"en tiiä, palolaitoksen heebot ainaki peitti sen jollain rätillä, en jääny kattomaan sitte"

Siis mitäh!? Olikohan pojat pelanneet koko nuoren ikänsä jotain universumin väkivaltaisimpia konsolipelejä, vai olivatko molemmat vaan totaalisen tyhmiä...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.10.2008 13:20
Tää nyt on vähä aiheen vierestä, mut kun meillä oli ne muotinäytöstreenit niin Piiskansiima kerto nähneensä huuhkajan siinä City-käytävän aukiolla parvella tönöttämässä. Sit vähän myöhemmin se kerto samaa juttua Heetterille ja mulla jäi jotenkin töllö päälle ja tuijotin hypnoottisesti Heetteriä kun se kysy Piiskansiimalta niin niin söpöllä äänellä: "Sanoko se huu?" Toi kysymys vaan jäi mun päähän soimaan ja soi edelleen!!!!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2008 13:50
"Mun selkä on taas juntturissa..."
"No mun... Mikä se oli...Taka... ei.. NISKARAIVO!!!! on mielettömän kipee"

Repesin ihan hulluna. Takaraivoa rakas ystäväni tarkoitti...
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.10.2008 14:36
Mä en pääse yli tosta Chile - chili episodista! XD

Viimesin idiootti-kommentti, jonka mä oon kuullut, oli Israelissa. Laskeudutaan Eilatin kentälle ja kaksi blondia muijaa hokee vuorotellen: "Siis tää on ihan aavikkoo!"
Aijaa, ihan tosi? Ette tullu kattoneeks esim. kartasta että mihin ootte lomalle menossa?
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2008 15:04
Mun kaveri sanoi: "Raha on kallista." Tarkoitti kai, että liha on kallista...
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2008 15:07
Kyllähän huuhkaja sanoo huu Ja korppi sanoo kraa, heh! Viime talvena näin korpin lentävän saaresta järven selän yli mantereelle ja tämä uljas lintu sanoi ainaki kraa, heh! Viime talvena näin myös ahman noin 3 km: n päässä Joensuun ydinkeskustasta, ja se ei virkkonu mittää, heheheh
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.10.2008 15:20
Joku viisas kommentoi aamulla : " Jos sulta joku mies vaatii ehdotonta musamakua tai tyyliä, niin vaihtoon vaan. Joo, itsestäänselvyys, olkoon. Oot niin nuori vielä.."
Eh..? Tuota, mitä ******?
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.10.2008 15:33
Näin eilen pätkän BB:tä, jossa joku tytöistä kysyi: "Mikä maa se Afrikka on?"
Aaaaargh! En yleensä katsele BB:tä ja tuon jälkeen jätän lyhyet pätkätkin väliin. Olen tänään iloisesti hokenut "Mikä maa se Afrikka on?" -lausetta aika reilusti työkavereideni iloksi... Hupia piisaa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit