Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2009 20:14
Kävin tuossa tuskamiitistä palaillessani omituisen pikku keskustelun jonkun paikallisen Reiskan kanssa ohittaessani kotini viereistä bussipysäkkiä:

R: Sä olet niin nuori ja kaunis.
M: Aha, kiitos.
R: Mutta sä olet liian kaunis, en mä haluais sua.
M: No, ehkä se on hyvä niin, mulla on jo mies.
R: No niin tietysti, mä arvasin sen!

WTF?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 08.07.2009 20:28
Poikaystäväni tuli selittämään minulle jotain innoissaan:

J: Jossain oli listattu historiallisia usenet -ketjuja... (jatkoi jotenkin)
Minä: Mikä on JYRSNECK -ketju?

Hyvin olin taas perillä..
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.08.2009 20:08
Veli ja kaveri puhu musta ja mun siskosta pysäkillä.. P:veli T:kaveri

T: Tolla yhellä tytöllä on irokeesi
P: joo mä tiedän
T: noi on kai jotai gootteja
P: nii
T: kato tuol ne gootit on!

Nyt mä mietin et tunskohan se mua, ku mä olen tuntenut sen jo 6 vuotta... tosin mä olen saattanut vähän muuttua
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.11.2009 21:27
Perjantaina, kun tulin kaupasta pikkuveljeni kanssa (ostimme halloweeniksi herkkuja, juhlimme viikonloppuna [gootti] serkkujemme kanssa ) rinnakkaisluokallani oleva hopparipoika kysyi minulta: "Minkä ikänen sun iskä on?" Olin hetken hämmentynyt ja sitten vastasin, että 39. Tänään veljeni sitten kertoi, että kun hän oli ollut kaverinsa kanssa pihallamme, oli sama poika tullut kysymään uudestaan isämme ikää. (A= veljeni, A2= hopparipoika)

A: "No johan mun sisko sano sen perjantaina!"
A2; "Nii, mut se onki gootti!"

...?
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.11.2009 22:33
Olin hakemassa kaveriani autoliikkeestä,missä se on töissä,niin Menin halliin,ja sanoin,että ootko JO valmis(kloli jo 4)?! NO kaverini tiputti sen avaimen jonnekkin auton sisälle",ja sano että Prkl...Tulis salama ja tappais!!
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.11.2009 18:57
lähdin töistä tänään ja joku hoppari joka tuli vastaan sanoi että kattos, pieni häirikkö...vastasin että jos se ei kohta hiljene niin saatan häiriköidäkkin...
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2009 16:38
No tämmöstäkin voi sitten tapahtua. Olin hammaslekurin odotushuonessa ja kuuntelin (kuulin) kun lekuri sanoi potilaalle,että jos tämä hammas vieläkin "piruilee" ja sitä ei saa asettumaan, niin haen sitten porakoneen tuolta"työmaalta"ja porataan se oikein kunnolla pois"ja katsomme kukapahan se sitten viimeks nauraa"!
Arvaatte minun reaktioni, kun pelkään yli kaiken (hammaslääkärille menoa),ja olin menossa sinne seuraavaks.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2009 10:24
aghh. samsa täällä, inhoan hammaslääkäreitä...
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2009 12:31
Aamuiset messenger-keskustelut...
Jenaldo sanoo:
Nukuitko muuten hyvin?
X sanoo:
En tiedä
Jenaldo sanoo:
How do you mean that you don't know?
X sanoo:
...
Jenaldo sanoo:
=D I am an idiot, and I enjoy it

Ei näin.
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: fantasos
  • Lähetetty: 05.12.2009 02:37
Sisko on yhäkin se joka on vetänyt ehdottomat pohjat. Puhuttiin tästä ketjukirjeestä jossa jokainen postittaa kirjeen kuudelle ihmiselle ja maksaa 2 pykälää taaempana olleelle ihmiselle 20 euroa. Ideana on että 20 euron "sijoituksella" saat 36*20 = 720 euroa takaisin. Ja sitten keskusteluun, jossa M=minä ja S=sisko:
M: "Niin se on laitonta"
S: "Niin on kun se tekee rahaa tyhjästä"
M: "Ei vaan koska se romahtaa lopulta ja viimeiset jää ilman rahojaan"
S: "Eieiei, mun kaverit on tehneet tuota salaa suljetussa piirissä, ne tekee sillä parisataa euroa kuussa"
M: "Minä voin - ei vaan minä haluan tehdä sulle tästä oikein hienon tietokoneanimaation jossa kuusi ihmistä heittelee rahaa toisilleen, niin pääset näkemään ettei se raha mihinkään lisäänny"
S: "Höhlä, se on rahaa! Ei sitä voi laskea silleen matemaattisesti"

Jos mikään kommentti on koskaan jättänyt sanattomaksi, niin se oli toi. Seisoin vaan monttu auki kun sisko poistui paikalta tyytyväisenä kun voitti väittelyn.
Tämä toisaalta saattaa selittää sen että sisko miettii kuukausittain että miten saisi rahat riittämään ja itse mietin miten säästöön jäävät rahat kasvaisi parhaiten korkoa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit