Gootti.net

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Dark Eyes
  • Lähetetty: 06.12.2009 12:17
Perjantai-iltana paikallisen juottolan vessassa kuultua:

"Äijä ei pessy käsiään! Saat neekerisankkerin ja sulta tippuu jalkapohjat pois!"

Tapauksesta viisastuneena pesin kuitenkin itse kädet ja huomasin ilokseni että paperi oli loppunut jo edellisen sukupolven aikana.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2009 14:24
Laitettiin äidin kanssa olohuonetta uuteen uskoon, noh, todettiin siinä sitten että yksi hyllykkö on täydellisen vino.

M: "Mut miks se nyt vino on, eihän sen nyt tolleen pitäis mennä?"
Ä: "No kun se on aitoa puuta, se elää."
M: "No tapetaan se ni päästään tästäkin ongelmasta!"

Mitenköhän ajattelin sen tappaa....
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.12.2009 06:06
Kaverini suusta aiheen hieman harhauduttua alkuperäisestä.
Kyseinen pieni keskustelu on baarissa käyty vastakkaisten sukupuolten kesken.

Nainen valittaa kuinka osalla miehistä on niin pienet vehkeet
Miest toteaa takaisin: Ei se ole pelaajan vika jos jääkiekko kentälle on joku kantanut jalkapallo maalit
Seurauksena avokämmen poskeen!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kedira
  • Lähetetty: 09.02.2010 19:21
Istuksin junassa matkalla töistä kotiin tässä vielä hetki sitten. Tyttäreni sattui soittamaan ja puhelimme muutaman lauseen verran, kuitenkin niin, että kaikille taisi käydä selväksi että puhuin lapseni kanssa. Puhelun loputtua nimittäin kävin seuraavan keskustelun pätkäsen itseäni vastapäätä istuvan about keski-ikäisen naisen kanssa.

Nainen: "Sulla on lapsi, vai?"
Minä: "Joo, yksi murkkuikäinen."
N: "Siis ihan oma?"
M: "Öh ... joo?"
N: "Niinkuin ihan biologisesti siis sun oma lapsi?"
M: "Ööö ... joo, ihan oma."
N: "Mutta eihän sulla voi olla kun sä oot joku gootti tai semmonen!"

Jep, olen kyllä tottunut kuulemaan kommenttia omasta lapsellisuudestani vastaan äitiys tai iästäni vastaan lapseni ikä, mutta että tämä ... En sitten ehtinyt kysäistä, että mistä lähtien goottius=steriiliys, sillä oli pakko hypätä junasta ja kiirehtiä kotiin kirjoittamaan tämä. Vähän jäi kyllä harmittamaan, ehkä se selitys olisi ollut muutaman ylimääräisen aseman ja takaisin reissaamisen arvoinen juttu?

Ja jatketaas vaikka tähän edelliseen. Elikkäs tänään olin töissä ihan uudessa iltapäiväkerhossa, joten lapsilta tuli jos jotain kivaa kommenttia jälleen kerran. Mutta paras taisi olla seuraava:
"Hey kitty, it's valentain that is coming, not halloween!" Lapset on siis sitten niin ihania!
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2010 15:49
Istuskelin bussissa ja satuin kuulemaan kahden takanani istuskelevan pissis-tytön keskustelun. Ikää oli heillä about... 11v?
Tyttö1(hirveällä pissis-puhetyylillä): Siis et usko, mitä mulle kävi!
Tyttö2(samalla tavalla): No?
1: Siis mä heräsin yöllä (tyttö2: Omg omg!) ja siis... mull oli silmät IHA rähmässä!
2: Ooh, aah, siis lol! Omg!
1: Joo ja sit mä hieroin mun silmii ja tajusin, oumaigaad, mun meikit levii!
2: Siis omg, omg, lol.
1: Joo ja sit mä tajusin.. hei eihä mull oo meikkii, nythä on yö!
2: Siis lol oikeesti!!

Anteeksi?
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2010 16:12

Lainaus: aNightingale

Anteeksi?

Repesin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.03.2010 00:23
"Ohjuskeskityksen jälkeen mä oisin aika soma!"

Tuon tokaisi CP-vammainen mies minulle eilen päivätoiminnassa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.03.2010 20:58
"Polvelle! Annan synttärikäskyn. Kaksykkösenä nainen on kauneimmillaan. Kysyttävää, ei, hyvä." erään inttikaverini lähettämä synttärionnittelu tänään.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2010 22:32
Hemmetin hyvä komento siellä...

Repesin tänään pahemman kerran kun tuntemattomasta numerosta tuli puhelu:
"hei olisitteko kiinnostunut estämään puhelinmyynnin numeroonne, hinta olisi vain..."

Nauroin hyvän aikaa ennenkuin sain kysyttyä onko tämä ihan tosissaan myyntipuhelu vai jonkinsortin paradoksi. Kuulemma ihan tosissaan oli. Ja vielä kesken hyvän ahvenen syönnin soitti.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2010 03:44
Kattelin huvikseni ku lapset leikki puistossa, aitaan nojaillen. Joku tarhatäti oli selin, eikä tajunnu et oon selän takana, aidan toisella puolella ja skidillä oli joku laulu menossa.
lapsi: "Lalaalalaala"
hoitaja: "No niin tauno (tms), nyt pitää lähteä kotiin, isi odottaa jo."

tässä kohtaa oma ja lapsen katse kohtas ja veisu sai uuden sävelen

lapsi: "Saatana saapuu mustalla hevosella, vettä sataa aina vaan, mustaa mustaa vaan, pilviä ja sadetta"
hoitaja: äläs nytte, kyllä se aurinkoki välillä paistaa.

Suu loksahti vähän auki ._.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit