Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.05.2009 10:25
Naapuritalon hiakkalaatikon ohi kävellessäni 2 pikkutyttöä äitinsä kanssa:
tyttö: Tolla oli hassu tukka
äiti: Nii mutta nätti
toinen tyttö: Oli sillä hassut kengätki
äiti: No joo..
tyttö: Voiko olla hassu ja nätti yhtä aikaa?
toinen tyttö: Voi, jos on klovni!
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2009 23:07
"Isä, tuolla oli bratz kengät!"
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.05.2009 09:09
"Oliko bonuskorttia?"

Tämä oli yksi päättyvän viikon jännittävimmistä hetkistä. Kysymyksen esitti kassatäti Valintatalossa. Olen itse asiassa hommannut YkkösBonuksen tai jonkun sellaisen miellyttääkseni isääni, joka jostain syystä pitää korttien käyttämistä tärkeänä. En ole koskaan kuitenkaan oikeasti käyttänyt noita kortteja, sillä en viitsi moiseen roskaväen villitykseen alentua.

"Oliko sulla bonuskorttia?"

Tämä oli toinen nyt päättyvän viikon jännittävimmistä hetkistä. Kysymyksen esitti kassatäti Valintatalossa edellisen kauppareissupäivän jälkeisenä päivänä. Vaikka Valintatalo yrittäisi kuinka kovasti tahansa psyykata meikäläisen käyttämään niitä kortteja, se ei tule toimimaan. He jankuttavat samaa kysymystä kerta toisensa jälkeen vaikka tunnistaisivat naamani. Se voi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kassatädit ovat saaneet esimieheltään ohjeeksi kysyä aina sitä plussakorttia. Kassatädit eivät todennäköisesti itsekään tiedä minkä takia heidän pitää sitä korttia udella, eivätkä ehkä esimiehetkään. Esimiesten esimiehet tietävät. Syynä on todennäköisesti joku yritys ehdollistaa, mutta eipä tule toimimaan. Ryhdyn käyttämään bonuskortteja vasta sitten kun niistä maksetaan käteistä rahaa. Jos Valintatalo haluaa kerätä dataa ostotottumuksistani, heidän pitää maksaa siitä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.05.2009 11:06

Lainaus: kuopassa

Syynä on todennäköisesti joku yritys ehdollistaa, mutta eipä tule toimimaan.

Bonuskortilla sä kerrytät itsellesi sitä bonusta ja saat alennuksia, hölmökin sen tietää. Siinä vastinetta markkinointitutkimuksesta.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.05.2009 12:43
Offia, sorry!

Lainaus: kuopassa

Ryhdyn käyttämään bonuskortteja vasta sitten kun niistä maksetaan käteistä rahaa.

S-bonuskortin käytöstä rapsahtaa joka kuukausi 16-20 euroa tililleni, mikä on aika paljon. Tämä siis kertyy pelkästään suurimmasta osasta perheen ruokaostoksia! Otan mielelläni rahaa takaisin siitä hyvästä, että kulutustamme seurataan. En näe mitään pahaa siinä, että kauppa pyrkii tarjoamaan enemmän ja paremmin kuluttajaa miellyttäviä tuotteita ostotutkimuksen seurauksena. Minusta järjestely hyödyttää molempia, enkä koe olevani kuluttajana mitenkään suurennuslasin alla ostotottumusteni suhteen.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.05.2009 02:35
Dösäkuskin kanssa henkevä dialogi.

-Hei, sä oot 17, myönnä vaan, mua ei huijata.
-no en oikeestaan.
-Oot kuitenki, sul oli tyttöystävä mä näin, suomen laki kieltää jos et oo.
-oon 16
-Baarissa käyt kumminki ihan varmasti ja lastenlippuu pyydät.
-no en kiellä, mut oon..
-No etkä ole, sä oot 17, tosson lastenlippus.

Letkee jätkä
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2009 21:51
Tänään töissä ruokatauolla työkaverini Tea heittäytyi hyvin viisaaksi. (Hän on juuri kirjoittanut ylioppilaaksi )

Tea: Hemmetti mulla jäi tätä porkkanaa hampaan väliin -.- Porkkanaa EIKU
Mie: Tea se on omena.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2009 13:03
Eilen kauppareissulta kotiutuessa Blackrat maistoi nakertelemaani jäätelöä. Autoradiossa soi samaan aikaan Kotiteollisuuden Mahtisanat -biisi. Blackrat haukkaa siis jäätelöä ja toteaa "tämä nyt on tällaista pseudofilosofista pskaa". Jään tuijottamaan jäätelöä ja pohdin. Ja pohdin. Vihdoin kysyn että mitä ihmettä. Blackrat puhui biisistä, ei jäätelöstä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.06.2009 14:06

Lainaus: Piiskansiima

Ja pohdin. Vihdoin kysyn että mitä ihmettä. Blackrat puhui biisistä, ei jäätelöstä.

Pseudofilosofinen paskajäätelö; kesän uutuusmaku lukiofilosofian laimeille priimuksille!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.06.2009 17:12
Kaveri minulle kun tapasimme pikaisesti eka kertaa kesäloman alettua: "Sä olet vähän pöllähtäneen näkönen."
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit