Gootti.net

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.04.2009 17:32
Junasta bongattua: Noin 9-11v muksu ja isä juttelemassa (isä sellainen tosi asiallisen ja fiksun näköinen puvussaan ja salkun kanssa)

Muksu: Koska kahvi keksittiin?
Isä: En minä tiedä.
M: Jos se oli joskus vuonna satakahdeksan?
I: Ei silloin ollut vielä tiedemiehiä, niin kyllä se on täydytty kehittää myöhemmin.
M: Ai jaa. (miettimistauko) Oliko sillon vielä luolamiehiä?
I: Juu oli, ainakin satavuotta vielä.

Tässävaiheessa oli pakko poistua, vaikka olisi tuota huvikseen vielä kuunnellutkin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:08
Voikohan näitä nyt laskea siteerauksiksi..? Olimme eilen Jonepeikon, Piiskansiiman ja BlackRatin kanssa kruisailemassa, ja pojat sitten jäivät yhden kaverimme kanssa suustaan kiinni pihalle. Minä ja Piiskis päätimme autossa istuessamme laittaa sanoja poikien suuhun ja kuvitella mistä he keskustelevat - yhdistellen heidän elekielensä omaan dialogiimme. Aiheina käväisivät mm. leivonta, itsensäpaljastelu, kukkien asetteleminen, makkaran piilotus ja puutarhakalusteiden alennusmyynnit.

Meillä oli paljon hauskempaa kuin pihalla värjöttelijöillä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:11

Lainaus: Heetteri

Voikohan näitä nyt laskea siteerauksiksi..?

Haluaisitko muka siteerata sitä tyyyylsää pyssyaiheista keskustelua minkä poijjaat oikeasti kävivät? Meidän versio oli huomattavasti parempi, hauskempi ja innovatiivisempi. Hih!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:21

Lainaus: Piiskansiima

Haluaisitko muka siteerata sitä tyyyylsää pyssyaiheista keskustelua minkä poijjaat oikeasti kävivät? Meidän versio oli huomattavasti parempi, hauskempi ja innovatiivisempi. Hih!

Schnuff! Ja sitten om nom nom töps-töps bamboo, jonka jälkeen tuuh!
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.05.2009 20:27
"Miksi sulla on noin hienot vaatteet, vaikka tänään ei ole edes mikään juhlapäivä?"

By Efia 3V, kun marssin duunipaikalle mielestäni kohtuu normaaleissa kuteissa (punamusta paita niitti- ja vetoketjukoristuksilla ja musta polvimittainen kilttimäinen hame + korkkarit). Selitin siinä sitten tytölle, että naiset voivat kyllä laittautua vaikkeivat olisikaan menossa juhliin.
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2009 01:55
Ah nämä oli todella hauskoja. Nauroin useaan kertaan

Kummityttöni 3 vee oli nähnyt jonkun goottinaisen kuvan lehdessä, osoittanut sitä sormella ja todennut suureen ääneen " Heijji-täti!!!" (tarkoitti siis minua) Hänen mielestään kaikki gootit ovat "Heidi-tätejä"

Toinen kummityttöni oli joskus 3-4 vuotiaana esitellyt itsensä mummolle "Hanna, 3 vuotta, sinkku" Vieläkin on mysteeri mistä se tuon keksi.

Töissä (päiväkodissa) eräs n. 4-vuotias poika kysyi toiselta hoitajalta "Onko Heidi sellainen rokkityttö?"
Olen saanut töissä kuulla usein ulkonäöstäni lapsilta, vaikka pyrin aika neutraali olemaankin. mm.
*lapsi katsoo ihmeissään nenälävistystä ja toteaa*: "sä et voi niistää"
Pojat ovat erityisen innoissaan kengistä,hanskoista,sukista ja piposta, missä on pääkalloja
"mörkökengät!"
"merirosvosukat"
"saanko lainata sun hanskoja?" kysyi, eräs pikkupoika anovasti. Ihastui pääkalloihin

Sitten vielä loistavia iskurepliikkejä, joista voisin kohta kirjoittaa kirjan. Otetaan tähän pari.
M = mies N= nainen (minä)

M: Mä haluisin tänä iltana goottinaista
N: aha..
M: Ne on parhaita sängyssä.
N: .....
M: Mulla on kyllä tyttöystävä...mutta oon mä sitä ennenkin pettänyt.

Siinäpä todellinen herrasmies. Sitten lisää näitä "onnistumisia"
M: Sä näytät ihan mun exältä. Se oli saatananpalvoja.
M: Näytät ihan Kelly Osbournelta. Missä sun Ozzy-isäs on?

( ja en muuten edes näytä)
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2009 02:52
Älä ajattele mitä teet, tee!

Huuto ampumaradan kopin luota 14-v pojalle kun oli samalla kierroksella ja ampui pari hutia... Ja tottahan se puhui.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2009 20:03
"Vampires are cool. So is ice cream."

Kirjoittelin tuota meseen ja lähetin sen ennen kuin kerkesin ajatella. Sitten repesin.
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Seikra
  • Lähetetty: 16.05.2009 01:01
"Haluatka mansikan makuisen oksennuksen"
Sanoin tyttöystävälle vaikka piti sanoa, että haluuako hän mansikan makusen suudelman(olin juonut mansikka mehua)
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2009 01:20
Matematiikan opettaja kun joku heitti läppää tunnilla "Kiitos tästä pilin väristyksestä... välin piristyksestä.." Tai mennä vähän sanat solmuun
Samainen opettaja heitti tässä yksi päivä, kun kerrankin tulin ajoissa tunnille:
"Ohoh. Saarahan se osaa aina yllättä, vaikka sillä onkin vaatteet päällä." Siinä vaiheessa repesin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit