Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2009 17:36
"Mä muuten tykkään susta." Niin miekin susta, kulta
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.03.2009 17:55
Humalainen mies tulee minua ja Eldnaardia vastaan ja kysyy "missä päin se lentokenttä on, että pääsen Somaliaan bussikuskiksi?"

...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 18:59

Lainaus: Heetteri

"missä päin se lentokenttä on, että pääsen Somaliaan bussikuskiksi?"

No mutta setähän vain varmaan ajatteli, että kun Somaliasta on tullut jo tänne niin paljon bussikuskeja, niin pitäähän jonkun sielläkin päässä ne työt tehdä...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.03.2009 19:05
Piiskansiima

Silläpä juuri, mutta tuo vain tuli niin puskan takaa tuo kysymys.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2009 17:29
"Käyttääkö miehetkin hameita?!?" totesi ystävättäreni, kun juttelimme niitä näitä sunnuntaina kaakaokupin ääressä. Sain sitten selittää, että se on aivan tavallista goottipiireissä eikä minua haittaisi, vaikka oma mieheni käyttäisi hametta. Hassua, miten tällainenkin minulle niin jokapäiväinen asia voi järkyttää noin pahasti jotain toista.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 16.03.2009 12:55
"TAAS sulla on eripari villasukat. Yritätkö sä jotenki söpöillä?"

(en, vaan kun moelmmista sukista on toinen pari kadoksissa )
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2009 16:16
Siskoni kertoi äidilleni norjalaisesta paikkakunnasta, jonka pinta-ala on suunnilleen 7 neliökilometriä. Äitini nerokas vastaus: "Siis mitä? Paikka, joka on pienempi ku meiän olohuone?!" Siis onhan meillä ihan järkyttävän iso talo, mutta että jotain rajaa..
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tillie
  • Lähetetty: 29.03.2009 14:53
"Hyi s**tana sun varpaat on jääkylmät! Onko ne ees elossa?! *epämääräistä tökkimistä*"
It's bad periferic blood flow, my dear ~
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.03.2009 15:18
"Krapulaa edeltävänä päivänä ei kannata nauttia alkoholipitoisia juomia"

Kaverillani leikkaa ihan selvästi.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.04.2009 16:21
Viime perjantaina olin menossa baarin ja sen edustalla oli miesjoukko joka katsoi asiakseen huudella kehnolla englannilla niitä "hei, pinkki tyttö hei, tuu tänne" Yksi joukosta sitten tuli lähemmäs ja totesi että nyt hän on vetänyt liikaa LSD:tä. Olin kai liian pinkki ja kimmeltävä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit