Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.10.2008 20:36
HHAHAHAHHAHA
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 26.10.2008 23:46
Tämäpä on hauska aihe. Täällä jossain foorumin uumenissa pitäisi muuten olla jokin "Tr00 life "funny" stories" tai jotain sinepäin -niminen ketju, jossa on käsitelty ehkä vähän samankaltaista aihetta. Joten sinne siis jos tulee mieleen jokin hauska tapaus, joka ei kuitenkaan ole sitaatti varsinaisesti.

Yksi hupaisa sitaatti jostain parin viikon takaa:

Olin siinä Kampin aukiolla vierailleessa tivolissa, ja päätin mennä Tango-nimiseen laitteeseen, joka olikin varmaan hurjin koskaan näkemäni huvipuistolaite. Päästyäni istumaan ja odottamaan laitteen lähtöä, samalle penkkiriville tuli kaksi poikaa. Tuntuivat olevan hiukan paniikissa, ja toinen heistä tokaisi: "Mun äiti tappaa mut jos mä kuolen tähän!"
...Ööh?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.10.2008 11:29
"Minä rrrrakastan sinua!"

Ei tuossa muuten mitään, mutta kun tuon sanoi minulle eilen töissä 6-vuotias poika
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.10.2008 12:00
Njoo, tälläinen on jäänyt mieleen yhdeltä ryyppyehtoolta.

Kaveri: "Jesse, tietsä muuten mitä piraijat syö, jollei oo enää lihaa?"
Minä: *ei ehdi vastaamaan*
Kaveri: "No ***** ne syö lunta!"

Kaverin piti sanoa luita... Kaikkein hauskinta oli se, että kaikki muut räjähti nauruun sen ympärillä eikä se piruparka tajunnut ainakaan viiteen minuuttiin mitään. Johtuu paljolti siitä, ettei sillä nauramisella paljon selitetä toiselle sen omista aivopieruista.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2008 18:42
Piti tää jo aiemmin laittaa, mutta sattuneista syistä se ei onnistunut.
Tilanne siis oli, että teimme ryhmätyötä univajeesta, allekirjoittaneella oli takana kaksi täysin unetonta yötä, joten olotila oli kuin nousuhumalassa. Luokkakaverilla sitten välähti:

*todella vakavalla äänellä* "Iida, mulla on sulle tosi tärkeetä asiaa." Dramaattinen hiljaisuus. "VUOHI!!"

The ultimate reps.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.10.2008 20:42
Sekoilimme kaverini kanssa kemian tunnilla. Yhtäkkiä tämä päätti röyhtäistä ja totesin siihen sitten että "porsas!" Eiköhän kaverini kuule väärin ja alkaa huutaa, että "MIKS MÄ OON PARSA?! " Myöhemmin samalla tunnilla tuijottaessani seinää kuulen tämän kaverini sanovan: "Siis miehet? Voi hyvänen aika!"
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:13
On jo hitusen vanha, mutta sitäkin osuvampi ja naururikkaampi sitaatti, jonka kaverini kanssa lausuimme eräänä äärimmäisen keljuna, aurinkoisena päivänä armottoman vitutuksen keskellä. ''***** ku mie inhoan tuota helvetin aurinkoa, sammuisi vain koko *****!''
Se tuli niiiiiin suoraan sydämestä, että on ollut pakko nauraa jälkeenkinpäin.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:36
Harjoteltiin tänään käytännöntunneilla nenä- mahaletkun laittoa ja yks likka ei millään saanu sitä toiselle tytölle. Ne rupes siinä sitten naureskeleen että tällä "potilas" tytöllä oli vaan outo nenä, jollon meiän opettaja: "joo susta kyllä näkee päällepäin että sulla on outo nenä".
On se muitakin tollasia kohteliaisuuksia heitelly ihan pirun rento opettaja, eikä se mitään pahaa ees tarkottanu, aatteli vaan sanoa, että kun se nenä näyttää jo ulos niin kapeelta, niin sinne voi olla vaikee saaha mitään. Kaiken lisäks sillä opettajalla puuttuu hammas, sillä kasvaa viikset ja se on nainen
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.10.2008 23:18
Älä pahoittele vaikka kompastuisit, muista että vain mato ei voi kaatua.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.10.2008 02:32
"kuolemassa on tilinteon tuntu"
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Kuolemassa+on +tilinteon+tuntu/1135240654769?ref=rss

jep, vesi on märkää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit