Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huonoin ostoksesi/hankintasi!

Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.10.2009 19:08

Lainaus: Jenaldo

nintendo ds.

Tosiaan, sekin. Sain sen 2 vuotta sitten synttärilahjaksi, kun halusin. Se vaan homehtuu, ihan turha.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.10.2009 12:30
Auto. Tai se viimeisin auto, jonka hankein. Ihan turha. Ostin sukulaiselta, tyhmänä maksoin siitä reilun ylihinnan, kun oli silloin kiire. Olen vaan saanut laittaa sen korjauksiin rahaa. Ja kun jonkin saa kuntoon niin johan seuraava asia hajoaa. Paska mikä paska. Nooo, se on nyt lähdössä joko eteenpäin tuttavalle tai sitten se saa mennä autojen taivaaseen.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 16.10.2009 23:41
Quitar Hero, ostin sen puoliksi poikaystävän kanssa. Kyllähän sitä vähän aikaa tuli pelattua, mutta nyt sekä peli että skittaohjain homehtuvat kaapissa. Poikaystävä halusi ostaa vähän aikaa sitten alennuksessa olevan Rock Bandin, mutta en suostunut, kun sillekin takuuvarmasti tulisi käymään niin.

Tuntuu, että aika usein olen semmoinen, että toppuuttelen ihmisiä, etteivät ostaisi mitään "turhaa." Toki itsekin olen joskus sortunut heräteostoksiin, mutta nykyään teen sitä onneksi enää harvoin.

Ai niin, ja peleistä muistui vielä mieleen: Kingdom Hearts. Parin kaverin hehkutuksen ansiosta menin ja ostin, kun halvalla sain. Siinä vasta yliarvostettu peli, minun mielestäni täyttä kuraa. Disney-hahmojen ja FF-hahmojen yhdistäminen samaan peliin on toki ihan vänkä idea, mutta toteutus kusee. Kontrollit ovat päin helvettiä, välivideot yli-äryttäviä, ja jopa päähenkilöiden kengän koko (törkeän kokoiset monot!) ärsyttävät.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2009 14:38
Turhimmat ostokseni ovat kaikki kenkiä - nimittäin liian pieniä sellaisia. On tullut varsinkin kirppareilta hankittua puristavia jalkineita, sillä kun ihanasta kengästä on vain yhtä kokoa edullisesti, sitä sortuu itsepetokseen. 'Kenkä venyy käytössä.' 'Minulla on jalassa vain paksu sukka.' 'Nämä mahtuvat varmasti jos revin pohjallisen irti.' Ei näin. Kirpparilta on muutenkin tullut jotain hutiostoksia tehtyä, mutta edullisten hintojen vuoksi ei harmita. Osan olen saanut myytyä eteenpäin, osa mennyt UFF:lle.
Eniten harmitti kerran kun ostin ihan uutena kenkäkaupasta liian pienet popot. Ne olivat kaupan viimeiset pitkävartiset nahkamaiharit, ja siihen aikaan kotikaupungistani löytyi harvoin sen tyylisiä kenkiä. Onneksi sain ne myytyä eteenpäin.
Myös huonon väristä puuteria tai meikkivoidetta olen ostanut joskus, mutta nekin olen sutinut naamaan lenkkipoluille tai kauppareissulle, sellaisiin hetkiin kun tahtoo vähän itseään siistiä, mutta ei tarvi olla erityisen edustava.
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.11.2009 16:24
No Mortician yhet hienot korkkarit! Ne kerkes olla jotain 2 viikkoa, enkä edes kerennyt käyttään montaa kertaa! Ne halkes pohjasta [kaksi oikeen leveetä halkeamaa ja monta pienempää]! Korko on lähes irti... Kävellessä sen huomaa parhaiten, kun se keikkuu:S V***u!

Oon laittanu sinne mailia, mutta vielä ei oo tullu vastausta... Perhana.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2009 19:00
Turhista turhin on auto.Se vie viimeisetkin rahat.

Kenkiä on tullut ostettua,ja semmosia,joita e i kuiteskaan pidä(värin/mallin takia).
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2009 19:24
Erään mustan röyhelöhameen olen mennyt ostamaan. Jostakin alennusmyynnistä sen nappasin ei maksanut kuin n. 5e. Harmittaa silti, etten sitä ole sanut pidetyksi, kun en vain yksinkertaisesti pysty. Minulla on sama ongelma kuin jollakin muullakin täällä (en muista kuka joskus kertoi tästä...): On jotenkin kauhean epäsiveä olo, koska hame on niin lyhyt.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.11.2009 19:35
varmaa kaikki vaatteet tai kengät. Vaatteit ostan kokoajan mut ostan aina vartaloamyötäileviä, jolloin sit pelkään, et ne venyy ku oon nyt laihtumassa, tai ainakin koitan laihtuu. Kengät, nii ostan paljon, mut en ikin käytä niitä ku harvoin laittaudun kunnolla, koska ne saattaa "venyy". käytän sit jatkuvasti aika löysiä vaatteita, enkä ees näytä oikein miltään
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2009 20:14
Varmaan nuo Tim Burtonin elokuvat...ovat ne hyviä, tietenkin, mutta ei niitä tule juurikaan katsottua milloinkaan, kun yleensä teeveetäkin katson todella vähän. Tuolla ne vaan lojuu hyllyssä.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2009 21:01
Tällä hetkellä huonoimmalta hankinnalta tuntuvat kaikki paidat mitä olen ostanut viimeisen puolentoistakuukauden sisällä Mahtuivat kyllä ostettaessa vallan mainiosti juu, mutta nyt kaikki ovat hartioista auttamattomasti liian pieniä. Raivostuttaa kun ovat vielä kaikki kivoja paitoja mitä tykkäsin pitää mutta kun ei niin ei sitten Eiväthän ne kirparilöytöinä paljoa ole maksaneet mutta harmittaa kuitenkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit