Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huonoin ostoksesi/hankintasi!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.11.2008 19:41
Tällainen uusi "mielenkiintoinen" ketju keksittiin porukalla tuolla leffamiitissä kun oltiin leffan jälkeen kaffeella! Että sellasta (mä ehdin ensin!!! Jee!!! )
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2008 19:44
Varmaa tuo verenpunainen kynsilakka ja siniset ikean jouluvalot.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.11.2008 19:47
Yhdet törkeän näköiset hiuslisäkkeet...
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.11.2008 20:04
No tuorein mikä tulee mieleen nii violetti kajaali josta lähtee väriä harmaan viirun verran >___>
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.11.2008 21:24
Canon A570IS

Digikamera, makso jotai 140 eur luokkaa ja hajosi noin kuukauden sisällä ostamisesta vaikka pidin kuin kukkasta kämmenellä (opin kun edellinen kamera, sekin Canon, hajosi parin kuukauden käytön jälkeen tipahtamalla lattialle), ei vaan lähde käyntiin, ja takuulappu hukassa !!! Eli 140 eur kaivoon kun en ollut tarpeeksi huolellinen pitämään paperilappusta tallessa... Mut opin etten ikinä enää osta Canonia. Kaks kameraa mäsäks alle puoleen vuoteen :/
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.11.2008 21:57

Lainaus: nexubus

. Mut opin etten ikinä enää osta Canonia. Kaks kameraa mäsäks alle puoleen vuoteen :/

Mulla on kaks Canonia, ja varsin hintavia, ja hyvin on kestäneet !
Se voi olla, että sulle on satunut huonoja kappaleita, mutta niitähän ei ole syytä tiputella lattialle.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.11.2008 22:17
Eipä tule omaa ostosta mieleen, mutta broidini osti kesätyörahoillaan 100 wattisen Marshallin, josta on nyt kahden kuukauden sisään hajonnut jo kaksi kertaa putket [putkivahvistin siis]. Mahtaa ottaa päähän.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2008 22:26
Ninni
Damn, ehdit ennen mua!

Nyt en kyllä itse keksi mitään huonoja tekemiäni ostoksia... En ehkä sitten ole sellaisia tehnyt.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.11.2008 22:28

Lainaus: neo_shaman

100 wattisen Marshallin, josta on nyt kahden kuukauden sisään hajonnut jo kaksi kertaa putket [putkivahvistin siis]. Mahtaa ottaa päähän.

Se on saavutus, jos saa Marsusta putket rikki, paitsi jos sitä heittelee, konkreettisesti. Mun mielestähän 100 putki-Marsu on ainoa jota voi kutsua vahvistimeksi
Mulla oli sellainen "half stack" aiemmin, ja siinä ainakin kesti putket hyvin.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.11.2008 23:15

Lainaus: poison

Se on saavutus, jos saa Marsusta putket rikki, paitsi jos sitä heittelee, konkreettisesti.

Niimpä, ja sillä on vain soitettu, eikä vahvistimen soittamalla pitäisi mennä rikki Toki kyseessä on hand-wired, mutta ei sen pitäisi vaikuttaa asiaan [kai?]. Broidiltani meni vielä samaan aikaan Fenderin Championista putki rikki, että voi herran isä! >:C Tällä hetkellä tuo Marsu on korjauksessa...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit