Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huonoin ostoksesi/hankintasi!

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.09.2010 11:32
Dracula 2001 dvd. Voi oksennus että oli huono. Enpä ole vähään aikaan nähnyt niin surkeeta leffaa, olisi pitänyt uskoa itseään ja ottaa se toinen leffa eikä tuota, kun oli kimppatarjouksessa tyyliin kolme kympillä.
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.11.2010 17:16
Sikarumat hansikkaat. Ostin hetken mielijohteessa, kun olivat alennuksessa, mutta nyt harmittaa. Värikin sellainen oksettava tunkkainen marjapuuro ja karmeuden kruunaa järkyttävät rusetit ranteiden kohdalla. Mitä mun päässä liikkui..
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.11.2010 00:00
ittee harmittaa noi piilarit. ei oot tullu käytettyä. se laittaminen vaa ärsytti nii paljo ettei pahemmin huvittanu tapella niiden kans ja vaikka ne kävi mulle ni vähän niiden pitäminen haittas. mut ainakin tiedän että mulle käy piilarit vaikka aika kalliiks tuliki :/
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2010 09:14

Lainaus: BluhtEngl

ittee harmittaa noi piilarit. ei oot tullu käytettyä. se laittaminen vaa ärsytti nii paljo ettei pahemmin huvittanu tapella niiden kans ja vaikka ne kävi mulle ni vähän niiden pitäminen haittas. mut ainakin tiedän että mulle käy piilarit vaikka aika kalliiks tuliki :/

Kokeilitko ihan issekseen vai optikon kanssa? Piilareihin tottumiseen voi mennä helposti viikkokin, parilla ensimmäisellä kerralla ne ovat yleensä aika tuskaiset
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • • Muokkasi: BluhtEngl
  • Lähetetty: 01.12.2010 21:19
sekä että tuli testattua. optikolla meni kohtuu hyvin. joka aamu ei oikee huvittanu tapella niiden kans. välil onnistu liianki hyvin ja välil ei sitten millään. kyl mä niit kaiken kaikkiaan ainakin pari viikkoo käytin sitte se jäi...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.12.2010 20:25
Valio Viola appelsiinituorejuusto. Ihan vtun pahaa.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • • Muokkasi: Morso
  • Lähetetty: 02.12.2010 21:27
Eniten harmittaa nyt sellaiset niittinappikorvikset, jotka näyttivät kaupassa hopeisilta mutta olivatkin kullanväriset. Ja ovat kaiken lisäksi turhan isot. Nojaa, ehkäpä siskoni huolii ne.
Toinen huono ostokseni oli Mavalan punainen kynsilakka. Se on aivan liian kirkkaanpunainen, kun tarkoitus oli ostaa verenpunaista. Mutta kun se näytti kaupassa tummemmalta!
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2010 15:17

Lainaus: Morso

Se on aivan liian kirkkaanpunainen, kun tarkoitus oli ostaa verenpunaista.

Kävi melkein samalla tavalla, mutta ostin tumman liilaa kynsilakkaa, ja kun laitoin sitä ekan kerroksen, se oli vaalean pinkkiä, toisen kerroksen ja se oli vähän tummempaa pinkkiä ja kun vielä kolmannen laitoin se oli täysin pinkkiä

Toinen huono ostos oli Back Streetin musta huulipuna, se olikin läpi kuultavaa kun halusin ihan tummaa ja peittävää.
Kirjoittanut: -rikkumaton- (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2010 18:55
^Aika paha Onnetontar. Pinkkiä vaan xD.
Ja mulle kävi ihan sama juttu ton Bäkkärin mustan huulipunan kaa joku pari vuotta sitten.

Nyt ei muistu muuta huonoa ostosta itselle mieleen... eiku hetkinen. Varmaan pari isoa hiushärpäkepinniä joita en ole käyttänytkään. : (
Kirjoittanut: iips (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2010 19:54
Pennulle ostin Hurtan fleece-haalarin ku ei tommonen karvaton pikkupiski voi olla ilman vaatetusta pihalla.. Muuten haalari on ihan ok, mutta tuo raukka kusee sinne sisälle. Ehkäse on sopivampi kun tuo vähän kasvaa. Ei pitäis ale-laareista ostella ilman sovittamista..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit