Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huonoin ostoksesi/hankintasi!

Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2010 17:20
no, en kyllä itse hommannut kyseistä asiaa..mutta kai tämä käy, Rippiristini hajosi rippijuhlissa 15 sekunttia sen saannin jälkeen(omaan tuhoavan kosketuksen näemmä). En tiedä minkä verran maksoi mutta ei nuo korut ihan halpoja ole
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.04.2010 07:15
Surkeat korkkarit Andiamosta. Jotenkin muotoilu kusee sillä tavalla, että niillä on aivan mahdoton kävellä. Lisäksi toinen kenkä tuntuis olevan isompi, kun kantapää nousee joka askeleella kengästä pois. (vaikeuttaa pystyssä pysymistä entisestään.) Onhan ne nätit, mutta käyttämättä taitaa jäädä. Sinne meni 40€.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.04.2010 10:36
Lushin paljon kehutut kasvotuotteet. Pesupalat sai naaman ärhäkän punaiseksi ja kosteusvoiteet joko pahensi punoitusta tai toi lisää finnejä kukkimaan iholle. Kun vaihdoin takaisin halveksittuihin parabeenijamitäkaikkeamuuta-tuotteisiin takaisin (Eucerinin herkän ihon puhdistuotteet ja Aqualan Plus naamarasvaksi), niin kasvot rauhottui. Eikä ollu ihan halpoja noikaan Lushin tuotteet. Ärh ja kasvot pitäisi olla puolentoistakuukauden päästä niin hehkeät kun on omat häät.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.04.2010 11:12

Lainaus: SnowWhite-

Lushin paljon kehutut kasvotuotteet. Pesupalat sai naaman ärhäkän punaiseksi ja kosteusvoiteet joko pahensi punoitusta tai toi lisää finnejä kukkimaan iholle.

Hassua, kyllä ne minulla on toimineet. :E Ehkäpä jokin niistä ainesosista ei pitänyt sinusta ?

Ja hetkeen huonoin ostokseni on verkkokaupasta tuollainen ruuvari-sarja, sisältää mm t6-t15.. Olin irrottelemassa t8-ruuvia räksäboksista niin ruuvi rikkoi sen pään. Kääntymättä yhtään auki.. Hyvää laatua ja pskan marjat. Hioinpa sitten t10 vähän pienemmäksi ja sain emolevyn irti kopasta. prkl T_T'
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2010 14:24

Lushin paljon kehutut kasvotuotteet.

Kaikki ei vain yksinkertaisesti sovi kaikille, lisäksi nuo Lushit ovat kyllä sen verran hajustettuja etten ihmettele jos joku saa niistä oireita. Itse rakastan Lushin juttuja ja käytän päivittäin putiikin kasvosaippuaa kun taas jotkut apteekin perusvoiteet ovat ihan vihoviimeistä mitä naamalleni suostun laittamaan! Ne eivät imeydy tai jos imeytyvät niin pukkaavat takaisin päivänvaloon jos naama hikoaa vähänkin, jättävät ällöttävän kalvon ihon pinnalle, tukkivat jne.

kasvot pitäisi olla puolentoistakuukauden päästä niin hehkeät kun on omat häät.

Kannattaa ehkä tässä vaiheessa käyttää vain niitä tuotteita jotka on aiemmin havainnut hyviksi. Älä haksahda siihen lankaan että kun on häät tulossa niin pitäisi muka satsata johonkin ihmekaunistajiin.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SnowWhite-
  • Lähetetty: 13.04.2010 09:41
Joo..Näköjään kaikki ei sovi kaikille. Muutenkin oma kasvojen iho on niin hemputin vaikea, joten on jo aika monet "tää varmaan toimii"-heräteostokset lentäny roskiin. Kokeilin sitä Lushin ei-niin-hajustettua Celestial-voidettakin, mutta ei.. Naama näytti siltä kun olisin pahimmassa teini-iän aknevaiheessa oleva, vaikka normaalisti onkin aika vähänlaisesti finnejä ja epäpuhtauksia.

Opin kyllä läksyni, Piiskansiima. Jostain häälehdestä luin, että kuinka suunnilleen puolta vuotta ennen pitää aloittaa "kauneusvalmennus" ja ravata viikottain kosmetologilla ja mitä kaikkea.. Ihan sellaiseen ei nyt rahaa ole joten päätin sitten olla tee-se-itse-nainen. Fail. Nyt palasin entisiin tuotteisiin ja naama kiittää!
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.04.2010 22:40
Luultavasti Rumpu Refill Reasoniin... Olin muutaman vuoden nuorempi ja hölmömpi.
Siihen olisi tietenkin tarvinut Reasonin joka maksaa monta sataa euroa.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2010 12:27
Jos mä sanon tänne sanan Demonia niin moni varmaan huokaisee, että taas. Mutta ei taas, vaan edelleenkin! Nimittäin laitoin eilen talvikenkäni säilöön ja otin esiin kesäkengät ja sieltä löytyi "ihanaiset" Demonian pumpit, joissa menee remmi nilkan kohdilla.
Näitä ehkä olen käyttänyt noin yhden käden sormien verran viime kesänä. Heti ekalla kerralla lähti tuo remmi toisesta kengästä naks vaan irti ja vein suutariin jonka muistan vilaiseen kenkuleita ja tokaisseen vaan suoraan että halpiskengille ei oikein voi mitään jos ne on huonosti tehty. Hän liimasi kuitenkin remmin kiinni todeten, ettei se kyllä kauaa pysy. Ja nyt kun katselin kenkiä niin remmi tosiaan lähtemässä taas irti liitoksistaan JA toisen kengän remmi tekemässä samaa.
Miten olen niin typerä että menin näistä maksamaan rahaa koskaan ikinä milloinkaan?
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2010 18:40
En ole hankkinut mitään kovin p.askaa. Yksi Morticiasta ostettu hame repesi saumoista samana päivänä kun ostin sen. Onneksi ei maksanut kuin 25e.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 15.04.2010 19:02

Lainaus: Berzerker

Siihen olisi tietenkin tarvinut Reasonin joka maksaa monta sataa euroa.

Juu, noi plug-in:it tarttee jonkin alustaohjelman. Reason taitaa maksaa jotain 400?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit