Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Huonoin ostoksesi/hankintasi!

Täällä valvovat: Iiriva, Piiskansiima, Chrystalis, poison, Swanette, Heetteri, Funereal Soul

• Vastaa
- 90 euroa maksava ukulele, jota en jaksanutkaan alkaa soittaa

- Vaikka kuinka paljon turhia levyjä olen myös ostanut. Joku Metallican "Kill 'em All". En tajua miksi joskus ostin sen. En ole jaksanut kertaakaan kuunnella :p

Onhan noita muitakin mut ei nyt tule mieleen.

"she collapsed to the floor and was dead in an hour"

Lainaus: pimeyden_hehku

ja sitten sorruin ostamaan jotain anytimen mustaa kynsilakkaa. jo seuraavana päivänä alkoi lohkeilla

Eipä ole muuten Anytimen ainoa huono tuote. Yritin olla taloudellinen ja säästää rajauskynässä. Katsoinpa, että Anytimella oli hyvin edullinen rajauskynä, alle 4 euroa muistaakseni. Olisi pitänyt kuitenkin arvata, ettei halvalla saa hyvää: aika komeasti nimittäin levisi päivän mittaan meikki aina kun käytti moista Anytimen tuotetta.

"Never use a long word where a short one will do." - George Orwell

• Vastaa

Lainaus: UndyingDreams

90 euroa maksava ukulele

Öh... yleissivistykseni taitaa olla nollassa, mutta nyt ei tule mieleen, millainen ukulele on Aika eksoottiselta kuulostaa.

Minulla huonoimmat ostokseni taitavat olla jotain vaatteita, jotka näyttivät ah-niin-ihanilta kaupassa ja jäivätkin sitten kaapin perukoille. Esimerkiksi viime kesänä ostetut oranssi toppi ja bikinit, haloo, enhän minä ikinä käytä oranssia ja näytän siinä kamalalta! Ja musta polkadot-mekko, josta pidän, mutta sekin sitten jäi. Ja pari kauluspaitaa... Ja jotkut housut ja hamekin taitaa löytyä. Apua, noin 2/3 vaatekaappini sisällöstä kuuluu tähän sarjaan o_O.

Löytyyhän noita cd:itäkin aika mukavasti, joita en oikeastaan koskaan ole kuunnellut.

Lisäksi huonoihin ostoksiin voin sanoa karkit, joista ei ole mitään hyötyä, mutta joita tulee aina ostettua.

She speaks in the third person so she can forget that she's me.

• Vastaa
Sain kesän loppupuolella aivojen hetkellisen vajaatoimintakohtauksen ja ostin Henkkamaukasta semmoisen kynähameen jossa on harmaita ja SITRUUNANKELTAISIA liituraitoja. Ja vain sen takia että siinä oli kivat "henkselit". .... taidanpa hankkia mustaa kangasväriä jostain...

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Vastaa
Cybershopin tämmönen clip-on rastalisäke,se kiinnitysmekanismi hajos parissa kuukaudessa :/ (enkä edes käsitellyt sitä mitenkään kovakouraisesti ;D)
  • Vastaa
Päivänvarjo, joka meni päreiksi heti kun avasin sen.. thaanks a lot

Sex ist ein Schlacht, Liebe ist Krieg

• Vastaa

Lainaus: tuulikello

mutta nyt ei tule mieleen, millainen ukulele on

Google auttaa tähän vaivaan. Eli Hawailainen pieni, kitaran näköinen ja neljäkelinen soitin

"she collapsed to the floor and was dead in an hour"

• Vastaa
Hieman mietittyäni tulin siihen tulokseen, että ainakin levypuolelta huonoin ostokseni on ollut Northerin Mirror of Madness joskus viisi vuotta sitten. Helvetinmoista kuraa, joka on nyt pyörinyt tuolla laatikoissa jo vuosia. Ja mikä pahinta, myös mieheni omistaa kyseisen levyn, eli nykyään niitä levyjä pyörii laatikoissa kaksin kappalein.

Tosin olemme tuon miekkosen kanssa ajatelleet, että voisimme antaa toisen levyistä naapurin pojalle "Vuoden aloitteleva hevari" -palkintona siitä hyvästä, että hän näyttää kävelevältä kliseeltä nahkatakissaan, bändipaidoissaan ja maastohousuissaan, jotka on tungettu maihareihin. Seuraavana vuonna sitten joku toinen samanmoinen saisi sen toisen kappaleen. (Anteeksi offaaminen, oli vain pakko päästä kertomaan)

Ja ellei olisi tullut sotaa, olisin elänyt elämäni loppuun asti onnellisena Twelve Oaksiin hautautuneena, olisin tyytyväisenä katsonut elämän ohiliukumista kuulumatta siihen milloinkaan itse.

• Vastaa
Olen miettinyt nyt ihan törkeän kauan koska viimeksi olen tehnyt jonkin huonon ostoksen, ja lopultakin useimmissa tapauksissa itse ostos ei ole ollut huono sinänsä - lähinnä se miten olen sen valinnut tai miten sitä kohdellut. Jotkin vaatteet tosin ovat luvattoman huonolaatuisia hintaansa nähden...

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Olen miettinyt nyt ihan törkeän kauan koska viimeksi olen tehnyt jonkin huonon ostoksen

Sama täällä. Tulin siihen tulokseen, että tuleehan noita huonojakin kauppoja tehtyä, mutta palautan kyllä tavaran armotta jos siinä on joku pienikin vika. Huono puoli on se, että kuitteja kertyy aivan älyttömän paljon, yritän niitä sitten jotenkin arkistoida. Koska palauttamisessa on oma vaivansa, yritän aina saada jotain extraa kaupan päälle. Turhan usein vaan jää yrittämiseksi. Mutta joskus onnistaa, kerran sain kolmet aikas kalliit aurinkolasit pinnoiteviallisten tilalle. Lahjakorttejakin olen saanut monta.

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 4 jäsentä (Kaysa, Heetteri, kuopassa, Pähkinähiiri). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!