Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kiitoksia ihan mistä tahansa asiasta

Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2010 18:41
Minä kiitän siitä että alakerrassa asuva häirikkönaapuri sai häädön asunnostaan! Kiitokset isännöitsijälle ja Kuopion OVV-asunnonvälitystoimistolle asiallisesta toiminnasta (he tuskin seuraavat tätä foorumia mutta ei ne kiitokset koskaan hukkaan mene, heh!). Nyt saan nukkua yöni rauhassa! Kiitos!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2010 23:16
Kiitän ihanaa miestäni kun jaksaa olla tukenani kun minulla on vaikeaa ja olen kuin kitisevä pa.skakasa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2010 14:34
Kiitoksia ei-mitään-tekemistä-ennen-klo-15 nimisestä päivästä, sain nukkua niiiin pitkään ku vaa jakso. 14.01 heräsin
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 05.06.2010 18:40
Mää oon nyt vähän pihalla että mitä nää muutaman kerran keskustelussa ilmitulleet trollit oikein on? Onks ne jotain wannabe-gootteja vai "minä tulin kyttäämään teidän alakulttuuria"- henkilöitä tai jotain? Sorry tämä mun kysymys meni ihan väärään paikkaan mutta se on nyt kuitenki täällä Eiköhän se tavota kuulijansa myös täällä ja sitäpaitsi en tiijä mihin tämän laittas. varmaanki tuonne päättömiä kysymyksiä-ketjuun..

Lisäys: yllä olevaan kysymykseen ei tarvi vastailla sillä sain selville että trolli = häirikkö

Kiitokset hyvin toimivasta ja asiallisesta foorumista!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.06.2010 19:19

Lainaus: Kreivi Arvet

Mää oon nyt vähän pihalla että mitä nää muutaman kerran keskustelussa ilmitulleet trollit oikein on?

No "trollit" ovat henkilöitä jotka jollain tavalla häiriköivät foorumin tasaista elämänmenoa, lähettämällä asiattomia viestejä, linkkejä, tai muuten käyttäytyvät huonosti. Tämä jäsen, josta on ollut viime päivinä puhetta, ei nyt varsinaisesti ole trolli mielestäni, vaan muuten vaan erikoinen tyyppi.
  • Lähetetty: 05.06.2010 21:08
Kiitokset tiedosta Poison!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.06.2010 21:57
Kiitos molemmille laboratorioalan opettajille kärsivällisyydestä ja tuesta ja kannustuksesta. Ne eivät menneet hukkaan kun tänään kerran tuli viimein se lakkikin päähän.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.06.2010 14:06
Kiitoksia koko ihanalle sakille jotka olivat mukana järkkäämässä äidille synttäribileitä. Onnistuivat aikalailla yli odotuksieni, ja kivaa oli yön pikkutunneille saakka.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.06.2010 12:38
Kiitos jollekin ylijumaluudelle tai vaikkapa kohtalolle, että tänään on perjantai-iltapäivä ja olen yhä hengissä.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.06.2010 18:50
Kiitoksia äidille kahdesta kassillisesta ruokaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit