Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kiitoksia ihan mistä tahansa asiasta

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.06.2010 09:20
Minä haluan kiittää eräitä ihmisiä. Sain oppia eilen että en olekkaan ihan mitätön olento kaikkien ihmisten kengänpohjissa, vaan niin arvokas, että minua voidaan auttaa tiukassa paikassa. Kiitän, kiitän, kiitän ja vielä kerran kiitän. Keittelen myöhemmin vieläkin paremmat kahvit ja järjestän näille ihmisille paremmatkin tarjoilut tulevaisuudessa, kunhan tämä avuntarvitsemistilanne menee kokonaan tältä erää ohitse.

Ihania ihmisiä on siis sittenkin olemassa!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.06.2010 10:27

Lainaus: Kedira

Sain oppia eilen että en olekkaan ihan mitätön olento kaikkien ihmisten kengänpohjissa, vaan niin arvokas, että minua voidaan auttaa tiukassa paikassa. Kiitän, kiitän, kiitän ja vielä kerran kiitän.

Sitäkö yritit eilen soitella? Torkuin on-off parin tunnin välein ja unohdin koko asian.. *nolo* Olen muutenkin tosi huono vastaamaan puhelimeen, mutta hyvä jos sait muualta tarvitsemaasi tukea.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 30.06.2010 11:55
Kiitos veljelleni kun jaksaa muistaa kaikkia sisaruksiaan ja luottaa meihin vaikka ollaankin joskus ihan jumalattomia idiootteja.

Kiitos työkavereille eilisen piristämisestä ja hyvästä kahvista.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2010 17:09
Kiitos äidilleni, jonka mielestä kaikki minussa on hienoa. Hänen ehdottomuutensa tässä asiassa on ollut suurin tukeni elämässä
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2010 18:32
Haluisin kiittää ystäviäni ja kavereita ja omaisiani että he osaavat käyttää suihkua, toisin kuin eräät asiakkaani. Kiitos
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2010 19:45
Kiitos hyvälle ystävälleni ja äidille mahtavasta Berliinin matkasta Oli kyllä niin huippua tällä kertaa ettei paremmin olisi voinut mennä Paitsi että kengät olisivat voineet pysyä ehjinä, samoten kamera. Mutta kengät saatiin palautettua ja kamerassa on vakuutus vielä voimassa
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.08.2010 12:34
Kiitos tärkeille ja rakkaille ystävilleni tuesta vaikeina aikoina Teitte vaikean päätöksen helpommaksi ja luultavasti voidaan tällekin asialle naureskella tulevaisuudessa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit