Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kiitoksia ihan mistä tahansa asiasta

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.11.2008 11:28
Näistä tulee niin hyvä mieli. :') Tunnustus on aina tervetullutta, ei sitä usein tästäkään hommasta kuule.
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2008 15:10
Kiitos
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: pimeyden_hehku
  • Lähetetty: 20.11.2008 16:05
kiitos siitä, että tänään mulle huudeltiin huomattavasti tavallista vähemmän O_o...ja ku yks v1ttupää yritti taas repii mua hiuksist, ni sain väistettyy et se ei saanu otetta :P
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2008 16:35
ja siis noitten edellisen jälkeen oli oikeesti hyvä fiilis
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.11.2008 00:23
Pimeyden_hehku, voit edelleen muokata viestejäsi tuolta viestisi ylälaidasta - tuplapostaukset ovat plääh.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 21.11.2008 00:32

Lainaus: die Winterreise

Itse haluaisin kiittää tämän foorumin alullepanijoita ja vetäjiä (modet sun muut kuvista vastaajat yms.) Olette saaneet aikaan hienon foorumin, ja en usko, että kovin moni on teitä paljon kehunut, vaikka esim setä-Kuopassa ja modet varmaan tietää, että ei tällaisen foorumin ylläpito mikään tillin-tallin -juttu ole

Suurkiitokset! Mä oon se miittien alullepanija ja kuvista vastaava! Ite haluun kiittää teitä kaikkia jotka ootte miitteihin tulleet, jo 50 virallista miittiä takana siitä päivästä (25.8.2006) kun ekan miitin päätin järjestää! On ollu mieletöntä tutustua teihin kaikkiin ja huimasti elinikäisiä hyviä ystäviä miittien kautta on tullut
Ja erityissuperhyberkiitokset tietty ylläpitäjälle!! Ilman häntä emme tässä nytkään lätisisi Voi kun Kuopassa vaan osallistuis vielä miitteihin, sillon "alussa" herra kävi lähes jokatoisessa miitissä....
Kirjoittanut: MOD (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2008 00:51
Kiitos, erityisesti, chrystalille, Emanonille ja Ninnille erikoiserikoishali kiitokset, te kyllä tiedätte mistä ..
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2008 10:00
Kiitos koko foorumille siitä, että olen saanut liittyä seuraanne ilman kylmää vastaanottoa ja ylenkatsetta. Kiitos hyvästä hengestä ja mukavista miiteistä, joihin aina tuntee olevansa tervetullut. Juuri tällaisen tarpeessa olin jo pitkään.

Erityiskiitos Kuopassa-herralle mainiosta foorumista ja ylläpitäjille sen pystyssäpitämisestä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 22.11.2008 20:29
Kiitän meille moderaattoreille osoitetuista kiitoksista. Niitä oli mukava lukea. Ja haluan myöskin kiittää muita moderaattoreita, sekä varsinkin Kuopassa-herraa sivuston ylläpitämisestä (Itsekin toivon kuopassaa taas myös mukaan miitteihin!!) ja kaikkia muitakin foorumilaisia, jotka tekevät tästä niin ainutlaatuisen paikan. Monen monta kertaa on tämä foorumi pelastanut päiväni, ja monen monta kertaa olen tuntenut kuuluvani tänne, ja olen useasti miettinyt miten tämän sanoisin, mutta nyt näköjään tuli tilaisuus. Vaikka en kyllä tähänkään saanut ihan muotoiltua, miten paljon tämä foorumi minulle merkistee. :> Hyvin paljon, joka tapauksessa. Olisin varmaan ihan murskana, jos tämä jostain syystä lopetettaisiin :O (Mitäs mä sitten tekisin vapaa-ajalla?)

Foorumin ulkopuolisista asioista haluan kiittää mm. sitä, että minulla on niin ihana poikaystävä, sekä sitä, että minulla on mahdollisuus hyvään tulevaisuuteen.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.11.2008 20:34
Tänään kiitoksia mutsilleni
... koska hän on erittäin ihana, avarakatseinen ihminen, antaa minun olla oma itseni ja innostaa minua kokeilemaan uusia asoita
... koska hän ymmärtää minua keskimäärin enemmän kuin äiti teini-ikäistä yleensä
... koska hän antaa minun kuunnella haluamaani musiikkia olohuoneessa
... koska hän jaksaa ravata kanssani mitä ihmeellisimmissä kaupoissa
... koska hän kannustaa minua ja lohduttaa kun olen down, ja sai minut lopettamaan itseni tuhoamisen
Kiitos mutsi!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit