Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kiitoksia ihan mistä tahansa asiasta

Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2009 12:57
Kiitän ihanaa siivoojaa joka tuli todella aikaisee aamusta siivoamaan enkä herännyt siihen ! siivosi niin hiljaa. kuulin vasta myöhemmin päivällä että siivooja oli jo käynyt. tämä kävi siis osastolla. Ja olen tuo entinen Sinofsatan,jos olen tänne aikasemmin kirjotellu ni. piti poistaa käyttäjä kun mutsi seuraili sitä. -.-
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 13.08.2009 14:46
Haluan kiittää sydämeni pohjasta YLE Teemaa, joka on pelastanut tämän kesäloman moneen kertaan. Erityiskiitokset Kino Kauhu ja Kino Herzog -teemoista.

Kiitos myös Radio Helsingin Njassalle, joka on kahtena aamuna pelastanut aikaisen herätykseni soittamalla mm. Stray Catsiä sekä Echo & the Bunnymeniä!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 13.08.2009 17:30
Suuret kiitokset ylläpitäjälle, hän vaihtoi enemmän tai vähemmän idioottimaisen nimimerkkini tähän nykyiseen. Kuopassa herra rulaa. niiQ.

Kiitokset myöskin paskakoululle,joka antoi minulle bussikorttini.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.08.2009 08:26
Kiitos äidille kun se ei suuttunut minulle illalla... eikä aamulla.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.08.2009 11:16
KIITOKSET ELÄMÄLLE SIITÄ ETTÄ OLEN OLEMASSA!!!!!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 23:01
Kiitokset ystävilleni tästä päivästä ja yleensäkkin seurasta Mitä tekisinkään ilman heitä
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2009 17:51
Kiitos äiskä,kun toit mulle karkkia.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2009 18:02
Kiitokset niille ihanille ja symppiksille tyypeille, joita olen elämäni varrella tavannut ja joihin on ollut mahdollisuus tutustua. Myös erikois kiitos meidän ihanalle charmantille opelle, joka kiireistään huolimatta tulee aina neuvomaan, kun tarvis on.
Ja loppuun kiitos teille, tällä palstalla pyörivät pörriäiset, että ootte olemassa siellä jossakin. Tieto siitä auttaa jaksamaan, kun tulee synkisteltyä vähän turhan paljon. Kumarrus.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.08.2009 21:11
Haluan kiittää" AITOJA",(ne on eläimet)..Ne ovat antaneet minulle PALJON ILONAIHEITA
Kiitän myös tässä Foorumissa olevaa NINNIÄ
Kiitän myös foorumissa olevia symppiksiä,jotka ymmärtävät elämän nurjankin puolen. KIITOS!
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 15.09.2009 22:25
Viime päivinä mua on autettu ihan urakalla, vaikka yleensä haluan selvitä yksin kaikesta. Nyt se ei kuitenkaan ole ollut mahdollista, joten on ollut hienoa huomata, kuinka paljon mukavia ihmisiä mulla onkaan ollut lähistöllä.

Ensiksikin suurkiitos sille ihanalla nuorelle miehelle, joka raahasi painavaa matkalaukkuani viime perjantaina Kouvolan rautatieasemalla. Mahdoinkohan kiittää sinua silloin tarpeeksi? Yksin en olisi selvinnyt, aiemmin päivällä töissä "hakattuna" ja molemminpuolisesta tenniskyynärpäästä kärsivänä tarvitsin kipeästi apua.

Valtavasti kiitoksia kaikille työkavereille tuesta. Kaikki aika näin sairauslomalla tuntuu välillä menevän siihen, että vastailen tekstareihinne. Siitä huolimatta arvostan syvästi jokaista yhteydenottoa ja sitä, että ylipäätään välitätte.

Kiitos sille taksikuskille, joka vei minut viime perjantaina ilmaiseksi lääkäriin ja auttoi vieläpä sisälle asti.

Kiitos myös kaikille lääkäreille, hammaslääkärille, sairaanhoitajille ja röntgenhoitajille hyvästä hoidosta. Moni teistä on tehnyt viime päivinä paljon enemmänkin, kuin omaan työhön kuuluisi. Paraneminen tulee viemään aikaa, mutta se on helpompi kestää, kun tietää että apua on aina tarvittaessa saatavilla.

Ai niin, meinasi ihan unohtua;
Hurjasti kiitoksia omalle postisedälleni! Sain taas tänään paketin sisälle asti kannettuna, kun tiesit minun olevan kotona. Piristi kummasti päivää! Olen tosi iloinen siitä, ettei aina tarvitse raahautua postiin saakka hakemaan paketteja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit