Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kiitoksia ihan mistä tahansa asiasta

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2009 23:17
Maailman isoin kiitos rakkaalleni kun tuhlasi vapaan viikonloppunsa (ja sen ylikin) tämän kuumeisen hourupään kanssa... Ja kiitos myös hänen perheelleen kun sietivät loisimistani

ps. en ota vastuuta epäloogisuuksista/typoista, kuume huitelehtii jossain 38,5> asteessa \o/
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.03.2009 18:50
ensinnäkin kiitos tästä ihanasta foorumista

..kiitos kaverit että ootte jaksanu mua ja ootte auttanu jos miul on ollu vaikeeta..

tosi paljon kiitoksia mun omalle kullalle ku jaksat aina piristää ja kuunnella kun mun mieltä painaa jokin asia..

kiitti ope, vaikka sie ootki aina välillä tosi ärsyttävä nii oot sie silti ihan hyvä opettaja, kiitoksia ettet heitä mua ulos luokasta.. xD

ja nii nyt ku muistan nii kiits mutsi ko oot olemassa, en mä sua inhoo ihan tosi ..

khiihhii. eipä tuu mittää muuta kiitettävää asiaa mieleen.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.03.2009 19:37
Kiitos Karl Fazer!

Kiitos äiti!

Kiitos silmätipat!

Kiitos oma rakas ihana kisumisuni!

Kiitos Hauska Vartijatäti!

Kiitti moi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.03.2009 21:58
Kiitos foorumilaisille, onnistuitte hiukan pehmittämään ihmisvihaani tässä kuluneen puolentunnin aikana.

Ja kiitos siitä palkinto-leffasta, olipahan hyvä syy sulkeutua omiin oloihinsa pariksi tunniksi.

Ja kiitos äidille kun leipoi minulle juustosarvia.
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2009 17:27
kiitos kaikki foorumilaiset, mä oon saanu joistain teistä uusia ystäviä

kiitos kaikki ihanat ystävät etenkin te 2jotka varmasti tän jossain vaiheessa
luette, kiitos että ootte minuu kestäny kiitos näistä 6vuodesta, kiitos jokaisesta kerrasta kun ollaan jotain tehty, kiitos aaaaivaan kaikesta,
mun bestiksiä ikuisesti

kiitos kultani Mikael että oot olemassa, ilman sua olisin saletisti vain puolet
rakastan sua

kiitos isosisko marjo että oot olemassa ja samaan syssyyn kaikki ihanat
sukulaiset jotka on pitäny huoli siitä että me pystytään elää kotona,
ja toinen kiitos siitä että ootte meistä huolen aina pitäny kun koton on ollu vaikeeta
kiitos seurakunta, ootte antanu meidän nuorten osallistua juttuihin ja
ootte kannustanu tosi paljon
ISO kiitos sulle joka oot siellä pilvien päällä, pidät mua kädestä kiinni
ja mua tosi paljon rakastat, oot aivan huippu!
tässä kiitokset tällä kertaa
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.05.2009 13:07
Kiitoksia ystävälleni Minnalle joka soitti äsken.
Löysin meinaan Puhelimeni. ... JÄÄKAAPISTA!
(puhelin soi jääkaapissa maitotölkin paikalla ja maitotölkki oli eteisen pöydällä)
Olsin muuten varmaan etsinyt sitä jokusen hetken.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2009 10:52
Kiitos hyvälle ystävälleni joka on kestänu mua jo reilu 5 vuotta. Olet tosi luotettava ja reilu, ymmärrät mua ja mun kieroutuneita ajatuksia
Kiitos myös kahdelle hyvälle kaverilleni jotka pitävät mulle seuraa koulussa ja luonnollisesti myös vapaa-ajalla.
Tuhannet kiitokset myös rakkaalle mutsilleni, joka sietää mun tyyliä, vaikkei siitä ite tykkääkkään
Ja vielä kiitokset eräälle ihanalle ihmiselle, joka piristää mua pelkästään olemassaolollaan
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2009 20:08
Kiitos ystävälle joka ymmärtää mua ja antaa mun olla oma itseni. Kiitos myös toiselle ystävälle joka on seurananin koulun vaikeina aikoina kun koulukirjat kaatuu päälle. KIITOS KAIKKILLE RAKKAILE YSTÄVILLENI!!!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.05.2009 22:13
Kiitosta niille, jotka ovat osallisina siihen että jaksan vieläkin aamusin herätä ja ajatella: "Tänään on hyvä päivä".
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.07.2009 20:26
poison
Huppelissa?

Ja jottei offiksi menisi niin laitanpa minäkin kiitoksia tulemaan:

Kiitos äitee ja iskä, ilman heitä en olisi olemassa!()

Kiitos Squaresoft(nyk. Square-Enix) loistavista peleistä!

Kiitos Karl Fazer!

Kiitos rakkaat ystäväni, ilman teitä en selviäisi tässä maailmassa!

Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä:

Kiitos tälle foorumille ja sen koko käyttäjäkunnalle!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit