Gootti.net

Kiitoksia ihan mistä tahansa asiasta

Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.11.2008 22:17
Tämä voi kuulostaa pöllöltä/naurettavalta aiheelta, mutta ajattelin kuitenkin pistää tämän tänne. Lukitkaa jos haluatte.
Eli siis tänne voi pistää kiitoksia mistä tahansa aiheesta (jos esim. miiteistä on jäänyt erityisen hyviä muistoja jne.) Itse haluaisin kiittää tämän foorumin alullepanijoita ja vetäjiä (modet sun muut kuvista vastaajat yms.) Olette saaneet aikaan hienon foorumin, ja en usko, että kovin moni on teitä paljon kehunut, vaikka esim setä-Kuopassa ja modet varmaan tietää, että ei tällaisen foorumin ylläpito mikään tillin-tallin -juttu ole. Tämä siksi, että muut foorumit, mitä olen yrittänyt seurata, eivät ole olleet oikein mun juttu. Eli siis kiitän!
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.11.2008 23:00
Herra Kuopassa ansaitsee kiitokset myös Severanalta, joka harvinaisen ikävän päivänsä huipennukseksi otti ja tälläytyi myös Metallifoorumiin. Jostain kumman syystä foorumi tuntui heti tutulta ja turvalliselta paikalta...

Lainaus: die Winterreise

Tämä voi kuulostaa pöllöltä/naurettavalta aiheelta

Ei minusta. Olen seuraillut kirjoituksiasi, minusta kirjoitat ihanan hyväntuulisesti ja kauniisti kaikenlaisista asioista. Tokihan gootit saavat olla synkeitä, mutta ei tee pahaa välillä miettiä, kuinka monesta asiasta voikaan olla kiitollinen.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2008 23:04
Kiitosta satelee Kuopassalle täältäkin. On ihan kunnioitettavaa, että heppu on kaikesta psknjauhannasta ja "elitistien päähänpotkinnasta" huolimatta jaksanut pyörittää tätä mahtavaa paikkaa. Ainakin täällä etelässä foorumin kautta on tutustunut moniin mielenkiintoisiin ihmisiin, miittien elämää suurempi huumori on vertaistaan vailla! Herr Ylläpitäjää näkisi kyllä miiteissä mielellään useammin. Tai edes joskus.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.11.2008 23:06

Lainaus: Piiskansiima

Herr Ylläpitäjää näkisi kyllä miiteissä mielellään useammin. Tai edes joskus.

Olisi tosiaan kivaa, jos hän joskus saapuisi tänne miittiin, sieltä Porvoon metropolista
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.11.2008 23:15
Voinen osittain mister Ylläpitäjän sekä muidenkin moduläärien puolesta kiittää myöskin foorumimme aktiivisia käyttäjiä, sillä ilman teitä rakkaat goottinettiläiset, tämäkin olisi vain yksi tyhjä foorumi. Täältä löytyy mahtavia persoonia niin käyttäjistä kuin moderaattoritovereistanikin. :3

Murto-osan foorumilaisista olen nähnyt miiteissä, ja loppujakin voisi olla mukava nähdä. Miinuksena toki trollit, heitä varten omaan TROLLHAMMARENIN!

Mutta tosiaan, muidenkin käyttäjien kanssa haluan kiittää Mr Ylläpitäjää, Petriä siitä että hän on saattanut suomalaista gootti/metalli/ernu/whaeva -skeneä yhteen tälle foorumille. Olkaahan aktiivisia tulevassakin!

Ja loppuun, kiitokset Veskille että hän on olemassa
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2008 23:17

Lainaus: Chrystalis

heitä varten omaan TROLLHAMMARENIN

Näen jo mielessäni, miten trollin osoite otetaan selville ja hänen postiluukustaan sujautetaan Finntrollin levy.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.11.2008 23:23

Lainaus: Piiskansiima

Näen jo mielessäni, miten trollin osoite otetaan selville ja hänen postiluukustaan sujautetaan Finntrollin levy.

"Nyt vithu loppu se trollaus! Tässä on peikkovasaraa teille, niljakkeet."
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.11.2008 08:13
Hehe.. Mä oon aavistuksen päässy tutustuu myös goottiseen väkee tän foorumin kautta.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.11.2008 08:53
no siitä mentiin nyt saksan tunnil datisluokkaa, ni pääsin gootti.nettiin eikä tartte tehä mitää vammasia tehtäviä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.11.2008 10:43
Tämähän on miellyttävä ketju. Eikös tätä voisi laajentaa niinkin että voi kiittää muitakin tahoja kuin gootti.nettiin liittyviä? Vai olikos se tarkoituskin?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit