Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2010 13:11

Lainaus: Mad Scientist

hare krishna grind corea ja metallia

Mitä onko sellastaki, oon mäki sellaselta munkilta kirjoja ostanu kampin edessä.
Kesksejäkin antoi, mutta en oo tollasia hevi juttuja niiltä kuullut.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.04.2010 10:22
Olikohan Heartlessdevil OSAO:n Kaukovainion liiketalouden yksikön edessä tänä aamuna siinä kahdeksan aikaan?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2010 14:39
Eilen noin 16.30 paikkeilla Elielinaukiolla hiihteli kovasti Morningstarin näköinen herra, mutta aivan varma en ole. Olisin ottanut selvää ja moikannut, mikäli ei olisi täytynyt ehtiä kauppaan ja sitten töihin.

Toinen bongaus samana yönä, noin kello. 0.30-1.00 Gallante käveli Sokoksen ohi kohti Foorumia. Itse istuin parilla lasillisella ja tästä syystä en nykinyt hihasta.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.04.2010 19:45
En nyt tiedä onko tämä jo vanha bongaus (eli onko joku jo ilmoittanut tänne) mutta tuli tuossa anttilassa käynnin yhteydessä bongattua Inferno-lehden kannesta kovin tutun näköinen gootti-tyttö
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.04.2010 09:05

Lainaus: groomeri

tuossa anttilassa käynnin yhteydessä bongattua Inferno-lehden kannesta kovin tutun näköinen gootti-tyttö

Hahah! Kukakohan olisi mahtanut olla. Itse en -hupaisaa kyllä- ole vielä itseäni kaupan lehtihyllyltä ehtinyt bongata. Olisihan se vähän noloa käydä kyyläämässä omaa lärviään.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.04.2010 11:10

Lainaus: Heetteri

Kukakohan olisi mahtanut olla.

Oli oikein onnistunut kuva! En vain ehtinyt itse juttua silmäilemään, koska myyjä silmäili minua ja arvasi, etten ole ostoaikeissa. Grhh...
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2010 19:57
Bongasin ehkä Aie:n. Hänellä oli musta pitkä takki, jossa paljon solkia. Seuranaan hänellä oli toinen tumman puhuva tyttönen. Bongaus tapahtui tänään Turussa torin kulmalla klo 17-18 välillä. Kuulostaako tutulta?
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.04.2010 19:09
Olen 99.9999999999% varma että bongasin aivan emanonin näköisen otuksen Sellosta tänään. Lieneekö sitten ollut kaksoisolento vaiko herra ihan itse ? Wiipsuteli ensinyhteen ja siten toiseen suuntaan siitä kahvilan (juu älkää kysykö sen nimeä, kun en mie niitä muista vaikka miten koittaisin ajatella) lasiseinien ohitse. Olisikohan kello kilkutellut jotain 16.30-17 välisiä aikoja ? Enpäs kuitenkaan suurelti ehtinyt siihen reagoida, kun koitimme blondi-neidon kanssa käydä pikaisesti läpi kuukauden juorut työmaalta
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2010 09:12
Mad Scientist bongattu vappunaHämeenkadulla Turussa, tai oikeastaan hän bongasi minut, pysähtyi juttelemaankin
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2010 16:45
Tein varmaan elämäni absurdeimman bongauksen tänään. Raahauduin väsyneenä koulun jälkeen kotiin ja omassa kotirapussani vastaan käveli Suokas. Oli muuttanut sitten samaan taloon ja vieläpä samaan rappuun, jossa itsekin asustan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit