Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2012 16:45
Heippa kaikki mustanpuhuvat goottikaunotar-esikuvani! Kukahan teistä kulki viime perjantaina (20.10.2012) pitkin Helsingin unioninkatua noin kello kahdeksan aikaan? Päällään tuolla ylimaallisella ilmestyksellä oli musta mekko ja sukkahousut, sekä samaa sävyä olevat kengät, tummat hiukset oli koottu osittain sivunutturalle? Saattajana neidolla oli mustapukuinen goottiherra. Pariskunta pisti hyvällä tavalla silmään katukuvasta!
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.10.2012 00:06
Theh, mä bongasin Ximmon Deadly Beatissä pari viikkoa sitten. Eipä ole sitäkään kaveria näkynyt missään pitkään aikaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.12.2012 17:02
Ei ollut (ainakaan tietääkseni) gootti.nettiläinen tämä henkilö, mutta en keksinyt minne muuallekaan olisin tämän kirjoittanut: Jyrki Witch kävi minun Tiimarissani kun olin töissä.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2012 20:35

Lainaus: Iiriva

Ei ollut (ainakaan tietääkseni) gootti.nettiläinen tämä henkilö, mutta en keksinyt minne muuallekaan olisin tämän kirjoittanut: Jyrki Witch kävi minun Tiimarissani kun olin töissä.

Eikös täällä ole ennen ollut topic "Bongaa gootti" ? Ainakin joskus muistaakseni oli.

Ei oo foorumilaisia juuri näkynyt. Tai no on, pari pyörii samassa koulussa, mutten osaa mieltää heitä foorumilaisiksi kun ovat tutumpia kouluympyröistä. Eikä ole tainnut näkyä foorumilla vuosiin.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2014 20:41
Kukas se seikkaili tänään Kajaanin seudulla?
Huomasin nimittäin etten ollut aenut mustahuuli siellä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!