Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.12.2008 19:54
Kerta toiseen aiheeseen ei voi bongattuja kuuttinettiläisiä heittää, niin pistetäänpä sitten uusi aihe.

Ideana on siis se, että mikäli näet goottinettiläisen vipeltävän pitkin maita ja mantuja, ilmianna kyseinen henkilö tänne mikäli tunnistat.

Kerro vaikkapa seuraavat;
Missä & milloin bongasit kyseisen epelin:
Mitä foorumilaisella oli päällään:
Keneksi veikkaat/tiedät:
Tekosyysi mikset käynyt tervehtimässä:

Eli näillä sitten eteenpäin, katsotaan josko natsaisi.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.12.2008 21:24
Kiva, kun teit Chrystalis tällaisenkin ketjun Siirränpä siis aiemmin toiseen ketjuun pistämäni viestin tänne:

Taisin ehkä bongata Morningstar_:n. Eilen, 7.12., tämä ainakin epäilyttävästi hänen näköisensä henkilö käveli ulos Kampin Morticiasta samaan aikaan kun olin itse tulossa sisään, silloin kun joku mies sähläsi siinä oviaukossa jotain lastenvaunujen kanssa. Kello oli varmaankin noin puoli viisi. En nähnyt, mitä bongauksellani oli päällään, koska juuri nuo lastenvaunut olivat edessä, enkä katsonut sitten tarkemmin. Itse olin se tyyppi, jolla oli ruskeahkot hiukset punaisilla kuituraidoilla, liituraitatakki, musta hame D-lenkeillä ja monenlaista muovikassia/käsilaukkua/liilaa villakangastakkia lastattuna käsivarrelle.

Ainiin, sitten tämä tekosyyni, miksen käynyt tervehtimässä: en ollut varma, oliko kyseinen henkilö Morningstar_, ja olin vain pikaisella visiitillä Morticiassa, koska bussini lähti aivan pian (kiireeseenhän on aina hyvä vedota )
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.12.2008 21:40
Onko tässä ketjussa mitään ideaa? Ihmiset näkevät toisiaan kuitenkin kaiken aikaa...
No, odotan muiden kommentteja aiheesta.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.12.2008 21:45
Heetteri
Itse käyn sillointällöin isommissa kaupungeissa, joista monet foorumilaiset tuntuvat olevan kotoisin ja jos tunnistan jonkun vastaantulijan foorumilaiseksi, varmasti siitä tänne infoaisin. Omalta paikkakunnaltani ei tietääkseni ketään tällä foorumilla ole.
En nyt ajatellutkaan, että miitin jälkeen tulen heti kertomaan ketä miitissä näin.
Tämä minun mielipiteeni.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.12.2008 21:48
En taida osallistua, on niin pienet piirit ja paikat jossa pyöritään että bongaamani jöötti.nettiläiset (lähinnä Riddler ja werewolfette) taitavat ihan yhtälailla bongata minut.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2008 21:50
Hieno aihe, Chrystalis... en tosin ole bongannut ketään. Voi sitä ilon päivää, kun todella bongaan jonkun!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 08.12.2008 21:52

Lainaus: Heetteri

Onko tässä ketjussa mitään ideaa? Ihmiset näkevät toisiaan kuitenkin kaiken aikaa...
No, odotan muiden kommentteja aiheesta.

On. Sillä ydinporukan ulkopuolellakin (omgs, onoes not possible) on foorumilaisia jotka eivät syystä tai toisesta kehtaa/ehdi/tms käymään miiteissä aktiivisesti ja sitä kautta tutustumaan muihin foorumilaisiin, niin ei voi mielestäni sanoa että ihmiset "näkisivät toisiaan kaiken aikaa".

Ideana on että nähdessään foorumilaisen jolle ei ole jostain syystä käynyt sanomassa morjens, niin voi täällä ilmaista nähneensä toisen.

Hjuumorilla voinen sanoa että yhtä paljon tässä on ideaa kuin toisessakaan bongailussa

Muoks: kiitokset Severana!

Muistakaahan että bongailemiseen auttaa mikäli pistää itselleen profiilikuvan! ;P
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.12.2008 21:58
Minun mielestäni tämä ketju on hyvä olla olemassa.

Lainaus: Heetteri

Ihmiset näkevät toisiaan kuitenkin kaiken aikaa...

Sehän on eri asia niille, jotka asuvat pääkaupunkiseudulla tai liikkuvat muissa ns. "goottisisäpiireissä", kuin niille (mukaanlukien minä), jotka asuvat jossain muualla eivätkä foorumilaisia todellakaan näe kuin ehkä juuri sen hyvällä tuurilla pari kertaa vuodessa, kun käyvät jossain isommissa kaupungeissa. Siinähän ei tietenkään olisi mitään järkeä, että foorumilaiset, jotka muutenkin toisiaan vapaa-ajalla usein näkevät ja tuntevat hyvin toisensa, raportoisivat siitä joka kerta tänne, kun tapaavat. Minä ainakin kertoisin täällä niitä satunnaisia, odottamattomia bongauksia, joita joskus harvoin saattaisi tulla.

Lainaus: Severana

Voi sitä ilon päivää, kun todella bongaan jonkun!

Juuri niin :>

Joten, Heetteri, anna tämän ketjun jäädä henkiin *koiranpentuilme*
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 08.12.2008 22:01

Lainaus: Chrystalis

Mitä foorumilaisella oli päällään:

Lainaus: Severana

Voi sitä ilon päivää, kun todella bongaan jonkun!

Minua ei kukaan täältä goottinetistä toistaiseksi tunnne, joten todennäköisesti vältyn siltä että minut käräytetään kauppareissulta rillit vinossa ja verkkareissa. Voi sitä ilon päivää, tosiaan...joudun lahjomaan bongarin että pitää näkemänsä omana tietonaan. Hakaniemessä hengaaville goottibongareille tämä voisi olla jopa hyvä bisnes.
(Muokkailin tekstistä kirjoitusvirheitä.)
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.12.2008 22:05
tuulikello
Nimenomaan näin!

Lainaus: Chrystalis

Hjuumorilla voinen sanoa että yhtä paljon tässä on ideaa kuin toisessakaan bongailussa

Niin, eikös sen idea tavallaan ole "tiedustella", että sattuisikos ko. henkilö olemaan foorumilainen ja jos hän on, on bongaus sitten väärässä ketjussa..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!