Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2010 17:28
Heetteri piipahti tänään Porvoon antikvariaatti lukevassa neljän-viiden välillä. Itse olin juuri tullut töistä joten minua ei varmaan niissä kuteissa tunnistanut
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.08.2010 11:07

Lainaus: Jenaldo

Heetteri piipahti tänään Porvoon antikvariaatti lukevassa neljän-viiden välillä. Itse olin juuri tullut töistä joten minua ei varmaan niissä kuteissa tunnistanut

No tiedätkö kun katselin että hitsin tutun näköinen neiti, mutta en ollut ihan varma niin en sitten kysellyt. Pitkästä aikaa tuli käytyä Porvoossa kavereita moikkaamassa ja tarkastamassa josko löytyisi Antikasta jotain kivaa. :3
Kirjoittanut: Sir Jarva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.08.2010 13:00
Ainakin kampauksen perusteella taisin bongata viime keskiviikkona (vaiko torstaina) täällä Sievin jättimetropoliksessa Morson pyhältämässä ABC:n liikenneympyrän kohdalla. Tiedä sitten oliko kyseessä sama neiti, kun näkemäni ajoi autolla ja Morsolla ei taida vielä ikä riittää moiseen huviin (vaikkei se tosin estäisi häntä ajamasta ).
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 14.08.2010 14:39
Taisin ponkata Jenaldon pari päivää sitten täkäläisen hautausmaan ohi kulkevan alikulkutunnelin suunnalla. En ole ihan varma oliko se hän / olitko se sinä, mutta ainakin kallon muoto muistutti sitä minkä olen jossain miittikuvassa nähnyt.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.08.2010 20:01

Lainaus: kuopassa

Taisin ponkata Jenaldon pari päivää sitten täkäläisen hautausmaan ohi kulkevan alikulkutunnelin suunnalla.

Voin olla minä hyvinkin, kävelin kavereiden kanssa asuntoloilta päin katsoamaan Hurriganesia siihen jokirantaan.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.09.2010 15:26
Iiriva bongattu Nastolan Ääsmarketissa! o/
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.09.2010 20:29
Itse Iirivan bongasin huonekaverinaapuriksi
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.09.2010 20:50

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Iiriva bongattu Nastolan Ääsmarketissa!

No perskeles, yritin itsekin kuikuilla jos olisit siellä jossain, mutta piilottelit vissiin taas jossain hyllyjen välissä.

Ja juu, Mae Angelan kanssa ollaan tosiaan samalla linjalla koulussa ja samassa kämpässäkin.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.09.2010 21:05

Lainaus: Iiriva

No perskeles, yritin itsekin kuikuilla jos olisit siellä jossain, mutta piilottelit vissiin taas jossain hyllyjen välissä.

Hah, minähän olin kassalla! Siellä mä sinutki vasta näin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.09.2010 21:16

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Hah, minähän olin kassalla!

En sitten näemmä vilkuillut muita kassoja kuin sitä missä äiteen kanssa olin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!