Gootti.net

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 10:43
Joo, koomailin kohti kotia. Taisin havaita sut juuri sillä sekunnilla kun juna rullasi ohi.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 11:52
Aika varmasti luulen nähneeni Piiskansiiman eilen n. klo 14 Sörnäisissä ratikkapysäkillä?? Bussilla olin itse liikenteessä niin en päässy lähemmin tarkastamaan että näinkö väärin vai en
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2011 21:13
Bongasin UndyingDreamsin tänään Kaisaniemessä, oli just menossa Fazer Musiikkiin. En kehdannut huudella kadun toiselta puolelta koska coolit gootit ei huutele ihmisille kadulla.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2011 21:37

Lainaus: Platinum

Aika varmasti luulen nähneeni Piiskansiiman eilen n. klo 14 Sörnäisissä ratikkapysäkillä??

Jep, sielläkin olin reissuni varrella.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.08.2011 04:26

Lainaus: Ratpick

En kehdannut huudella kadun toiselta puolelta koska coolit gootit ei huutele ihmisille kadulla.

Toisaalta gooteille huudellaan kadulla, joten on kovin vaikea ottaa selvää miten tuossa olisi oikeasti pitänyt toimia
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2011 15:49

Lainaus: emanon

Toisaalta gooteille huudellaan kadulla, joten on kovin vaikea ottaa selvää miten tuossa olisi oikeasti pitänyt toimia

Seuraavan kerran kun näen jonkun goottitutun kadulla huudan vaan "Vitun gootti mee takas Gotlantiin!" tai jotain yhtä fiksua.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2011 14:35
itse en ole vielä ketään bongaillut ja toivootavasti kukaan rovaniemeltä ei minua tule bongaamaan.
  • Lähetetty: 29.08.2011 08:37
Heh, Vaulderie bongattu uusimmasta Vares leffasta
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.08.2011 09:16
Oho, hieno bongaus emanonilta. Minkälainen rooli hänellä oli?
  • Lähetetty: 01.09.2011 13:47
Oli statistina esittämässä yhtä leffassa sivurooleissa pyöriviä goottihenkisiä nuoria. Eikös täällä jossain vaiheessa etsitty jotain nuoria goottihenkisiä esiintymään jossain kotimaisessa elokuvatuotannossa? Jokatapauksessa on varmaan ollut ihan siistiä olla tu0llaisen pienenkin roolin kautta mukana noinkin isossa produktiossa - varsinkin jos ala kiinnostaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit