Gootti.net

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.09.2010 17:51
Mahtoikohan Chrystalis olla Wäiskissä la 18.9?
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2010 15:08

Lainaus: Miss Angel

Mahtoikohan Chrystalis olla Wäiskissä la 18.9?

Juu, sen tunnisti siitä karskin miehekkäästä paidasta :P
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.10.2010 19:33
BluhtEngl bongattu tänään 1400 jälkeen Nastolan Ääsmarketista!
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.07.2011 21:46
Severana taisi olla tänään jälkikasvuineen paikallisessa huvipuistossa? Mietin pitkään siinä pyöriessä että miksi rouva on kovin tutun näköinen, ja nyt vasta tajusin yhdistää henkilöön.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.07.2011 13:51
Joko bongasin Piiskansiiman Tuskassa tai sitten kyseessä oli kaksoisolento? Samoin bongasin Insanity_:n (ja siitä olen 100% varma).
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.07.2011 14:37

Lainaus: Mortale

Joko bongasin Piiskansiiman Tuskassa tai sitten kyseessä oli kaksoisolento? Samoin bongasin Insanity_:n (ja siitä olen 100% varma).

Piiskis ainakin oli Tuskassa, joten todennäköisesti bongauksesi osui oikeaan!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2011 16:10

Lainaus: Mortale

Jos bongasit jonkun jolla oli pinkki tukka, lyhyt hame ja hassut niittikoristeiset olkapäät niin kyllä, se olin minä. Sinuakin yritin havainnoida mutta en onnistunut...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.07.2011 16:45
Kuvittelin nähneeni Ninnin Tallinnassa viime viikolla (mikähän päivä lienee ollut, en muista). Ihan vilaus vain, mutta pakko sanoa, että hämäännyin pahemman kerran.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.07.2011 07:54

Lainaus: Piiskansiima

Jos bongasit jonkun jolla oli pinkki tukka, lyhyt hame ja hassut niittikoristeiset olkapäät niin kyllä, se olin minä. Sinuakin yritin havainnoida mutta en onnistunut...

Mie hiihtelin sun perässä hetken aikaa, kun oltiin samaan suuntaan menossa =) en viittiny tulla koputtaa olkapäälle, kun ajatukset meni näin "on se, ei se oo, on se, ei se oo, onkohan se, ehkä se on, en tiiä" =D
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 10:19
^ No nyt on Piiskansiimaa bongailtu urakalla, koska itse näin hänet eilen Pasilan asemalla junassa huristamassa ohi siinä n. 22.30 maissa kun odottelin omaa junaani.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit