Gootti.net

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.06.2010 21:48
Emanon huiteli tänään ilmeisesti porukoidensa kanssa Mannerheimintiellä kämppänsä lähellä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.06.2010 08:04

Lainaus: Nordis

Emanon huiteli tänään ilmeisesti porukoidensa kanssa Mannerheimintiellä kämppänsä lähellä

Siinä joskus neljän aikaan? No kun minäkin olin näkeväni Emanonin, mutta juuri meni naisimmeisen kanssa rappuun kantaen jotain niin en voinut tarkistaa. Mietin vain että "ei voi olla kovin monella samanlaista tukkaa". Köröttelin siis bussilla ohi.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2010 08:50

Lainaus: Heetteri

Siinä joskus neljän aikaan? No kun minäkin olin näkeväni Emanonin, mutta juuri meni naisimmeisen kanssa rappuun kantaen jotain niin en voinut tarkistaa. Mietin vain että "ei voi olla kovin monella samanlaista tukkaa". Köröttelin siis bussilla ohi.

Tuo taisi olla joskus puoli kuuden paikkeilla. Ei sentään samaan bussiin osuttu
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.06.2010 13:39
Deadboy bongattu Ilokivessä. Pahoittelen, saatoin olla hieman viiniä nauttinut.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2010 11:03

Lainaus: Heetteri

"ei voi olla kovin monella samanlaista tukkaa".

Tämänkin foorumin käyttäjistä kolmella on

No joo, olen näemmä sitten onnistunut jo toistamiseen joutumaan bongauksen kohteeksi
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2010 11:25

Lainaus: Gothica

Luulen bonganeeni Mystralin tämän iltaisesta Kuorosota-lähetyksestä. Joskus vähän ennen kahdeksaa. Tunnustatko?

Kyllä tunnustan. Olin itseasiassa siellä töissä, mutta tuona iltana minulla oli yleisövuoro. Olin selittänyt vielä kaikille "joo olen siellä takarivissä, ei mua näy tv:ssä" Niinpä niin. Tuottaja käski minut sitten eturiviin, koska siellä oli tyhjiä paikkoja. Eikä siinä vielä mitään, mutta minun piti mennä eturiviin fanittamaan Lauri Tähkää! Sinne meni skenepisteet Ei siinä hauskaa tuolla oli olla töissä ja mahtavat kokemukset jäi.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.06.2010 21:44
Taisimpa bongata Ninnin forumin bäkkärissä tänää jossain kohti päivää. Empäs menny moikkaamaan ku en tunne ja en usko että mua muistetaan siitä yhen miitin vierailusta
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2010 23:30

Lainaus: Tifa

Taisimpa bongata Ninnin forumin bäkkärissä tänää jossain kohti päivää. Empäs menny moikkaamaan ku en tunne ja en usko että mua muistetaan siitä yhen miitin vierailusta

No sit varmaan bongasit mut ja taruisenaaveen. Oltiin kolmisin liikenteessä noin kello 17 aikoihion.Saattoi olla ennet tai jälkeen.

Koitat sit päästä johonkin miittiin. Tämä on jokseenkin käsky.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2010 11:53

Lainaus: tapsuli

No sit varmaan bongasit mut ja taruisenaaveen. Oltiin kolmisin liikenteessä noin kello 17 aikoihion.Saattoi olla ennet tai jälkeen.

Koitat sit päästä johonkin miittiin. Tämä on jokseenkin käsky.

Joo kolme teitä oli, mut en tunnistanu ku Ninnin. Ja joo pitäs kai miittailemaan tulla, ku edellisest kerrast taitaa olla jo yli vuos
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2010 21:20
Oliskohan mitenkään mahollista, että Mystral olisi odottanu kenties junaa Helsinkiin Tampereen rautiksella ykkös raiteella tänään joskus, tää nyt on aika liukuva käsite mutta ko en kuollaksenikaan muista kellon aikaa, puolen päivän jälkeen ?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit