Gootti.net

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.12.2008 19:41
Elegia

...No ei oikein. :'D Heetteri-polo taisteli innokkaan Elisa-myyjäsedän kanssa. Hehe.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.12.2008 13:28

Lainaus: Elegia

Tänään bongattu Pikkumyy kampin morticiassa!

Olisit tullut nykäisemään hihasta.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.12.2008 15:18
pikkumyy

Olisinkin, mutta juuri kun tulin sovittamasta vaatetta niin katosit.. Luultavasti itse sovittamaan vaatetta.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.12.2008 15:24
Elegia
Harmi. Joku toinen kerta sitten
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.12.2008 17:41
Tänään 27.12 Lauantaina. Bongattu, joskus iltapäivällä Kokkolassa eräässä kaupassa Halpa-hallin ja Intersportin välissä käytävällä. En kauheasti kerinnyt nähdä mitä ko. naisihmisellä oli päällä, mutta ohitettuani tuli sellainen olo, että tuon punapään oli pakko olla Ninni. Voisin väittää, ettei kyseisestä henkilöstä voinut erehtyä. Niin monta kuvaa ainakin nähnyt täällä. Ja eikös se Ninnuska tullut tänne Kokkolaan Joulun viettoon?
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.12.2008 18:03
Okei, tämä saattaa mennä hieman aiheen vierestä, mutta Heetteri oli tänä yönä unessani! Olin jossain vaatekaupassa ja Hetsq hyppelehti siellä blondiessa hiuksissa ja joki sweet-loli mekko päällä... Se oli hyvin outoa.
  • Lähetetty: 27.12.2008 18:31
neo_shaman

JEAH! Minä ilmestyn jo ihmisten uniinkin häiriköimään. :'D
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.12.2008 18:55
^Olet ilmestynyt minun uniini jo ajat sitten, harmi vain että et missään niin viehättävässä asussa kuin neo_shamanin unessa. Minun unessani olit tuulipuvussa raskausmahoinesi Nivalan Halpa-Hallissa. Olen tainnutkin sen tuonne unitopikkiin postata jo ajat sitten.
  • Lähetetty: 27.12.2008 19:04
BronzeRain

Ai joo, totta. Lollasin sille taannoin aika rankasti. RASKAUSMAHA-HETSQ.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.12.2008 00:19

Lainaus: Heetteri

JEAH! Minä ilmestyn jo ihmisten uniinkin häiriköimään. :'D

kuinkahan monen foorumilaisen unessa neiti Inkvisiittori onkaan jo esiintynyt...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit