Gootti.net

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 09.12.2008 08:50
tuulikello
minähän se olin
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.12.2008 10:01
No, olkoon nyt sitten, jos tämä kerran tuo teille riemua. :P
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.12.2008 11:48
Tämäkö on siis sitä varten että yllättäen bongaa toisen goottinettiläisen? Minun on siis turha kertoa että bongasin Piiskansiiman tänään? Ja ihan ilman meikkiäkin vielä. En edes kehtaa kertoa mitä sillä oli päällään...

Huumoria päivään. Anteeksi että olen olemassa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2008 11:55

Lainaus: Blackrat

Tämäkö on siis sitä varten että yllättäen bongaa toisen goottinettiläisen?

Hurraa, Sherlock...

Minä kehtaan paljastaa, päällä oli bongaushetkellä peitto!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2008 12:40
HepZusin bongasin tuossa about viikko sitten Helsingin keskustassa. Herra käveli kohti Kamppia. Enpä moikannut, koska en tiennyt tajuisko hän, et oon foorumilainen heh jepjep, mutta kommentti ukolleni tuosta tapaamisesta oli "Aina Gootti.net kävelee vastaan, ku oon Helsingissä"

(Saa nähdä käveleekö kukaan nyt vkl ennen miittiä tai sen jälkeen vahingossa vastaan)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.12.2008 17:49
Näin tänään Klaukkalan kirjastorakennuksen portaissa kaksi gootahtavaa henkilöä, joista toinen oli nuori mustahiuksinen mieshenkilö ja toinen nuori naishenkilö. Tuntuu erittäin oudolta ja epätodennäköiseltä bongata Gootti.nettiläisiä Klaukkalasta, mutta epäilen että mieshenkilö olisi saattanut olla impressio o.O Olenko väärässä? Naishenkilö saattoi olla kuunsilta, mutta tämäkin on vain veikkaus, sillä en edes nähnyt tytön kasvoja selvästi.

Niin ja minä kävelin siis heitä vastaan mustiinpukeutuneena ja varsin arkisen näköisenä, ja en sanonut mitään siksi etten ollut yhtään varma ko. ihmisten henkilöllisyydestä. Toisekseen he eivät näyttäneet huomanneen minua ja pessimistisesti ajattelen että eivät olisi varmaan tunnistaneetkaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.12.2008 18:04

Lainaus: Swanette

Tuntuu erittäin oudolta ja epätodennäköiseltä bongata Gootti.nettiläisiä Klaukkalasta, mutta epäilen että mieshenkilö olisi saattanut olla impressio o.O Olenko väärässä? Naishenkilö saattoi olla kuunsilta, mutta tämäkin on vain veikkaus, sillä en edes nähnyt tytön kasvoja selvästi.

Siinä on kuule varsin suuri mahdollisuus, sillä impressio ja kuunsilta käyvät samaa lukiota Klaukkalassa, tai siellä päin ainakin...
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 15.12.2008 18:15
Swanette mää ainaki bongasin sut yhtenä aamuna/iltapäivänä(?) Lasipalatsin ratikkapysäkillä. Moikatakki taisin vai oonkohan nähny unta.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.12.2008 21:26

Lainaus: Iiriva

Siinä on kuule varsin suuri mahdollisuus, sillä impressio ja kuunsilta käyvät samaa lukiota Klaukkalassa, tai siellä päin ainakin...
Ihan totta? :O No se selittää. Jännää, minua näkee myös aika usein Klaukkalassa kun periaatteessa asun siellä, nykyisin tosin yhä vähemmän ja vähemmän kun olen jo osittain raahannut itseni pois täältä.

Lainaus: HepZusi

Swanette mää ainaki bongasin sut yhtenä aamuna/iltapäivänä(?) Lasipalatsin ratikkapysäkillä. Moikatakki taisin vai oonkohan nähny unta.

Joo, muistan! Samana päivänä oli Soihtukahvilamiitti ja puhuttiin jotain siitäkin. Eli et nähnyt unta.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.12.2008 19:21
Tänään bongattu Pikkumyy kampin morticiassa!
N. klo. 14 aikaan, tai hieman yli.. Käsissänsä jokin punainen vaate, johon en ehtinyt sen kummemmin kiinnittää huomiota pukukopin peilistä verhon takaa kurkkiessani.

Ja ennen tätä, en ole aivan varma oliko se Yrjötäti joka käveli ohitseni kampin pääovien luona. ?

Ja Heetteriä nyt ei kai lasketa bongaukseksi.

Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit