Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.06.2007 00:36
En pysty vielä nukahtamaan niin hengaan netissä... Musaa kuuntelen ja mietin koko ajan että mitä tekisi seuraavaksi.
Kirjoittanut: Ceraph (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2007 00:42
Yö on pimeä pari tuntia...lähtisikö koirien kanssa yökävelylle...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.06.2007 01:05
Näköjään oon vähän lepakko minäkin, vaikka pitäis mennä aamulla töihin. Yyh. Jos vaikka yrittäis mennä ny leikkimään vähän peittomyyrää.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.06.2007 02:11
Mulla on menny unirytmi totaalisen sekasi, pari viikkoo oon menny nukkuun neljän viiden välis ja sit herän kahen mais. Melko jees. :P
Parin viikon pääst alkaa sit työt ja saan nousta joka aamu kuudelt, hell yeah!
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.06.2007 03:45
Hmm. onkohan täällä enää kukaan hereillä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.06.2007 12:51

Lainaus: Kivesnipsutin

Mulla on menny unirytmi totaalisen sekasi

sama juttu. kun menee nukkumaan kahen ja kolmen välillä ja herää yhen ja kahen välillä ni menee pakostakin unirytmi sekasin. tosin se ripari missä olin isosena auttoi vähän palautumaan mutta silti. tulis täällä foorumillakin oltua yölläkin mutta kun tuppaa olemaan yksinäistä yöllä...
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2007 01:37
Itse valvon yöt, vaikka on aamusin koulua (lintsauskertalista on loppumaton!)
Tuntuu ettei aivot pelaa ennen kun kello lyö 10 illalla, sitte on niin pirteää ja ideoita täynnä.
Täydellisessä maailamssa olisin yötyössä, kotia 6 maissa, nukkua kolmeen ja valvoa taas
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.06.2007 01:44
tuli semmonen idis tänään että jos menis johonki yötöihin sitten kun asettuu työelämään. saispahan olla yöt hereiilä ja nukkua päivät.
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2007 02:01
^ sanoppa se.

no ala jolle olen opiskelemassa (näin 25 vuotiaana kun teininä meni just koulut plörinäx valvomisen takia) on onneksi sellainen että on yövuorojakin paljon.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.06.2007 05:37
tässähän ihan ilmiselvä todiste! vieläkin en oo nukkunu. päivällä väsytty aivan älyttömästi. mut heti ku kello loi 1 yöllä niin oon hereillä kuin mikäkin lepakko
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit