Gootti.net

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.04.2015 02:02
Joo aikamoinen yökukkuja ilmottautuu täältäki, onhan mulla tota unettomuuttaki ettei pahemmin tule muutenkaan nukuttua öisin, kun menee punkkaan niin kummast sittei ei väsytäkkään, nyt viimeks tuli valvottua 3 vuorokautta ennenko sain unilääkkeet, mut mä en kertakaikkiaan malta ottaa niitä ajoissa, kun tykkään olla öisin hereillä, on paljon rauhallisempaa, ihmiset ei häiritse puheluillaan ja saa olla ihan omassa rauhassa. Oon myös öisin jokseenki paljon virkeempi
Kirjoittanut: Norja (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.04.2015 05:13
Mä elän paljon öisin. Silloin on rauhallista ja kaupungin äänet vaimenevat. Mua kiehtoo öinen tunnelma ja mä käyn usein yöpyöräilemässä ja mm hautuumaalla öiseen aikaan. Myönnän olevani myös päiväkulkija ja nautin tavallisesti päiväunia ihan eriskummallisiin aikoihin illalla ennen yötä jolloin saan taas elää rauhassa. Olen luovimmillani yöllä mutta tykkään myös herätä aamun sarastaessa. Nukun tavallisesti vähän vähemmän kuin suositellaan mutta aika hyvin tunnun jaksavan ja jos en niin lepään kunnolla. Kauhuleffat toimivat parhaiten yöllä.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.04.2015 14:46
Mulla on sellainen unirytmi, varmaankin luonnostaan, että menisin nukkumaan joskus 2-3 aikaan yöllä ja heräisin siinä 10-11 aikoihin aamulla, jos tuo töiden tekeminen ei sotkisi uniani. Valvon helposti monta yötä putkeen (tai parin tunnin unilla), kun aina illalla väsymyksestä huolimatta virkistyn viimeistään klo 21 aikaan. Muistan olleeni jo lapsena yökyöpeli, ja valvoneeni ja lukeneeni öisin.
Yöllä on rauhallista, eikä puhelin soi, eikä ihmiset mölise.. Sitä kuulee omat ajatuksensakin paremmin. Hämäryys ja pimeys ovat kauniimpia kuin auringon paiste (joka sitä paitsi ärsyttää silmiä).
Harmi vaan, kun tarvitsisi enemmistön mukaan olla hereillä, ei kaikkien unirytmit ole samanlaisia. Onneksi sitä voi nykyisin tehdä töitä moniin eri aikoihin. Itse olen töissä klo 10-18, minkä olen havainnut suhteellisen hyväksi ajaksi itselleni. Onneksi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit