Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2006 07:18
Yöelämä on ihanaa! Tosin lukion takia sekin onnistuu vain vkoloppuisin ja lomisin, joten... *huoks* en kuitenkaan jaksaisi raahautua iltalukioonkaan, koska ilta on minulla tarkoitettu luovaan työhän, ei esim. ruotsin tunneille. pläh.

Joten nukkumaan menen mielummin viim. puolilta öin arkisin, usein aikaisemmin, koska herätys on joka aamu 6.30. Todella kivaa, varsinkin kun huone on vielä siinä vaiheessa houkuttelevan pimeä ja nukkumisen jatkaminen ei tuntuisi yhtään hassummalta vahtoehdolta.
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2006 12:19
Mä valvon aina johonki kahteen, kolmeen Sanon yleensä vanhemmilleni meneväni kymmenelta nukkumaan, mutta sit alan sählää huoneessani jotain muuta. Alan yht äkkiä piirtämään, kirjoittamaan (Runoja, tarinoita yms.) tai jotain vastaavaa...
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.11.2006 15:14
Määki valvoisin kaiket yöt, jos vaan voisin. Mutta kun koulu alkaa aina kahdeksalta, eikä viikonloppuna viitsi alkaa sekottamaan rytmiä muutamaksi päiväksi, kun sitten maanantaista tulee taas kamalan vaikea!
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.11.2006 18:25
Lomilla ja viikonloppuina aina viiten asti vähintään, tottakai poikkeuksiakin on, muuten silmät verestäis aika usein.
Yö on aina kaunis, kuutamo on vastustamaton, yöllä ulkona on ihanaa, aina vaan kun mahdollista sinne vaan. Olen aina kun mahdollista yöeläjä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2006 18:55
tuntuu siltä, että tänä iltana saan mahtavan inspiraation O______o eli huomenna raahaan itseni puolikuolleena kahdeksaksi kouluun.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2006 19:46
tsep, täältä löytyy yksi yökkönen lisää parveen, kyllä sitä yleensä kolmeen asti tulee valvottua jos seuraavana päivänä ei ole mitään... yöllä sitä paitsi on mukavempaa, kesällä on kiva kukkua pitkään lähteä hortoilemaan ulos jossa ei ole ketään muita, talvella yleensä menen tillottamaan tähtösiä ja kuuta. se on vaan niin mukavaa! ole yök yök yökkönen....
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.11.2006 21:13
Meitsillä se menee yleensä tonne aamuviiteen-kuuteen kun kömmin patjalle, useimmiten herään siitä olohuoneen sohvalta sit klo 9 kun alkaa kuulua Ihmeiden aika-sarjan alkumusa. Sit oon silmät sikkuralla et, jaa, taisimpa tipahtaa tähän taas joskus viiden aikaan, ja sit lähden keittään aamukahvii. Aika vähän nukun, n 4-5 tuntia vaan. Sit aamukahvit juotuani (verhot lujasti kii, ettei päivänvalo tuu sisään), meen usein nukkuun sit sänkyyn. Jostain syystä en siedä luonnon valoa, mieluiten kynttilöistä tai jostain hämärästä lampusta. Vampyyrin elämää....
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.11.2006 21:57
Lainaus: Ninni Vampyyrin elämää....

Vampyyrin elämä on mukavaa! Tähän aikaan illasta alan piristyyn. Onneks elämäntilanne on sellainen, että voi valvoo öisin. Mun tietokonepöytä on ikkunan eessä, ja ulkona levittäytyy kaunis lumenpeittämä maa. Se on yöllä kauneimmillaan.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2006 09:59
Minäkin yöotus olen, tosin kouluhan se valvomisen myöhään aika tehokkaasti estää, jos siis haluaa koulussa jotain osatakkin.
Mutta lomisin se menee siihen että aamu kahdeksaan valvotaan ja päivältä neljältä herätään, se on hyvä rytmi minulle, harmi ettei yhteiskunnalle.
Saisivat kehittää yökoulun.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2006 18:28
Kyllähän sitä viikonloput tulee valvottua. Yöllä tulee aina inspis ommella tai piirtää. Ja yöllä on todella ihanaa kävellä ulkona. Valitettavasti koulu ja työt rajoittavat valvomista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit