Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2006 04:19
Itselle opiskelu yöllä on erityisen antoisaa, kun aivvotkin pääsee pelaamaan. Jotenkin tieto siitä, että suurin osa ihmisistä nukkuu, ja on rauhaisaa, saa minut ryömimään ulos kuorestani ja pystyn olemaan sitä mitä olen ilman sosiaalisia paineita. Tai jotain...

Kello on nyt neljä aamulla, en tiedä miten vääntäisin unirytmini takaisin ihmisten aikaan. Nykyisin tulee valvottua yöllä ja nukuttua päivällä
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 17.12.2006 07:21
No mä oon täs istunu koko yön leffoja tuijotellen, ja kello on jo melkeen 7.30 aamulla, ja ysiltä soi herätyskello, joten vois ehkä painua sänkyyn jo.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.12.2006 09:03
Lainaus: Ninni kello on jo melkeen 7.30 aamulla, ja ysiltä soi herätyskello, joten vois ehkä painua sänkyyn jo.

Voisi olla aika kuuma idea, tai ehkä ei.
Pari tuntii ns.unta niin on aika huuruinen olo, joskus.
Ehkä kannattaisi kuitenkin.
Kirjoittanut: DarkAndCold (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.12.2006 10:59
Ite oon joskus valvonu aika pitkään.. mutta nojaa siitä kello kuudesta aamusta noin seuraavan aamun kuuteen... mutta mä nyt en oo niin paljon valvonu kun on se koulu, vaikka kyllhän voi valvoa vaikka on koulu mutta sitten koulun käynti menee vähän miten sattuu.
mutta yö elämä on hauskaa jos jaksaa valvoa
Kirjoittanut: gootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.12.2006 13:30
minä alan nukkumaan loman aikana kahen,kolmen aikaan ja herään 12 jäkeen knu porukat herättää=( vaikka unta vielä riittäsX)
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.12.2006 02:35
Herätyskello soi 3,5 tunnin kuluttua, kyllä silloin on riemu ylimmillään
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.12.2006 02:46
Onnea vaan heräämisyritykselle, lauratar. Voipi olla melkoisen nihkeä ylösnousemus.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.12.2006 10:50
Lainaus: kuopassa Onnea vaan heräämisyritykselle, lauratar.

Kiitos

Lainaus: kuopassa Voipi olla melkoisen nihkeä ylösnousemus.

Ratkaisin ongelman kätevästi, en mennyt ollenkaan nukkumaan
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.01.2007 01:21
Yöeläjähän minäkin, vaikka koulua pukkaa olemaan aina arkisin. Mutta minkäs minä sille mahdan, että yöt ovat niin kiehtovia, jollain tapaa mystisiä, ja ennen kaikkea niin kauniita, että tulee suorastaan himo ja halu valvoa! Vaikka ei tämä koneella jumittaminen, mitä minäkin nyt juuri teen, ole paras tapa nauttia yöstä... Rakastan öisin vaellella ulkona, tai sisällä poltella kynttilä, lukea, olla vaan, nauttia yöstä. Yöllä on se tunnelma, sitä minä rakastan.

Aamuista en ole ikinä oikeastaan pitänyt, ne ovat jotenkin niin.. ankeita.. Silloin katoaa se yön mystisyys, se tunnelma. Aamulla kaikki näyttääkin niin erilaiselta, eikä vain siksi, että aurinko sattuu nousemaan. Jotain siinä on, siinä yössä, joka saa minut pauloihinsa. Sen tunnelman pystyy ihan aistia, ja kun huomaa aamun tulevan, pitkään valvottuaan, sitä ihan masentuu...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.01.2007 02:57
kai sitä täytyy nukkumaan mennä, ei jaksa koko yötä koneen ääressä olla... On se kyllä kans ku en halua nukkua yöllä vaikka aamulla pitäs olla virkee. x)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit