Gootti.net

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 31.10.2006 02:31
Täällä meitsi nyt yöllä pyörii yksin foorumissa, muut olitte olleet siinä kuuden maissa oikeen kunnon laumalla.
Onko täällä jengii, jotka valvoo suurimman osan yöstä? Ymmärrän tietty koulut ja aikaset duunit, mut edes sillon ku aamul ei tarvii nousta mihinkään? Meitsi kun on tällanen yöeläjä, niin suurimmaks osaks nettailenkin näin öisin.
No, kirjaudumpa ulos nyt ja meen keittään teetä, ohhoijaa....
Kirjoittanut: Amerest (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 31.10.2006 04:18
Kyllä minä ainakin olen todellinen yöeläjä. Aina olen ollut. Jotenkin sitä yön hämärässä ajatuskin luistaa paremmin ja luovuudenkin kannalta parempaa aikaa. Ei minusta aamuihmistä saa kyllä tekemälläkään.

Valitettavasti tuo koulu vaan vähän on tämän yöelämisen tiellä aina välillä ikävästi. Miksi ne on pitänyt suunnitella aamuihmisten ehdoilla...?
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.10.2006 10:17
Ite oon yöeläin oon kans... tuo koulu vaan hankaloittaa valvomista aika tehokkaasti... yrittää kuitenkin sen 5-6h nukkua ettei oo koulussa ihan zombi... mutta viikonloppuna ja lomilla saattaa huomata et oho, kello on neljä, no meen kohta nukkuun ja menee nukkuun kuuden-seitsemän aikaan... :P
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.10.2006 11:59
En jaksa valvoa. Yö on nukkumista varten ja aamut on kivoja jos saa herätä omia aikojaan eikä ole pakotettu lähtemään mihinkään.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.10.2006 12:18
Olen yöeläjä, ehdottomasti. Vuorokausirytmini on luonnollisimmillaan silloin, kun menen nukkumaan noin klo 2-3 ja herään joskus klo 11-12. Vaikka heräisin viikon putkeen klo 7 ja menisin nukkumaan klo 22, rytmini muuttuisi kuitenkin aina takaisin jos saisi vapaat kädet. Tykkään mennä nukkumaan silloin kun huvittaa, enkä saa edes helposti unta. Sitä paitsi illalla ja yöllä on kiva oleilla ja telkkarinkin ääressä helposti tulee valvottua. Jos sieltä siis tulee jotain.

Aamuheräämiset on karmeita, varsinkin kun ulkona on vielä pimeä. Sellainen pitäisi kieltää laissa.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2006 16:34
Yöeläjä minäkin... Tai olisin ilman yhteiskunnan vaateita
Lomilla vuorokausrytmini lipsahtaa usein siihen, että nukkumaan mennään kello kuusi aamulla ja vuoteesta on kykeneväinen nousemaan vasta kello kolme iltapäivällä
Missään olosuhteissa en kykene nukahtamaan ennen puoltayötä.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2006 17:33
Oma rytmi samoilla linjoilla ja nukkuminen muutenkin hyvin satunnaista ja epäsäännöllistä... Ne tyypit jotka päättää töiden, koulujen, kauppojen ja virastojen, sun muiden aukioloajat ovat tajunneet koko homman ihan väärin.. Mutta toisaalta hyvä niin, jää koko yö minulle, vaikka käytännön asiat hankaloituvat.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.10.2006 17:33
minä, mutta valitettavasti opiskelun takia vaan lomilla ja viikonloppuisin, elämän tapojaan joutuu vähän rajoittamaan noitten aamutuntien takia.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.10.2006 18:01
Lainaus: Felicia Aamuheräämiset on karmeita, varsinkin kun ulkona on vielä pimeä. Sellainen pitäisi kieltää laissa.

Puhut asiaa ! Mäkin olen tällainen yöeläin. Mulla on sellanen elämäntilanne, et voin vapaasti valvoa, ja herätä sitten joskus 10-11 aikaan. Sitä olis hauska pohtia syvällisemminkin, et mikä siinä yössä viehättää. Onko se se hiljaisuus ja rauha, kun muut nukkuu. Vai se kun ulkona on pimeää, ja se kirottu koohotus on pois? Sitä vois miettiä ens yönä.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.11.2006 00:38
Tässähän tämä menee sivussa, ei ongelmia mitään.
Näemmä täällä nyt yksin linjoilla.
Koittaa jotain kehittää ajankuluksi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit