Gootti.net

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 12:30
Lyökää itseänne vasaralla päähän niin tutilullaa pitäisi tulla äkkiä.
Viimeyö venyi kivasti sinne kello. 04:23 asti ennenkuin päädyin lopultakin nukkumaan.
Tällä asuinpaikalla ei pahemmin tule koskaan nukuttua mitenkään järkevästi,
kiitoksia erään paikan josta olenkin jo suht. useaan otteeseen täälläkin nalkuttanut, khrm...
Viimeyön pitkä valvominen tosin poikkeuksellisesti johtui hyvästä nettiseurasta,
inspiraatiosta hahmojensuunnitteluun ja kahvista. Danke schön
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.08.2010 04:17
Nyt olen ollut pari yötä tahtomattani yöeläjänä. Huolet valvottaa. Ja v*tutus. Näen painajaisia vesivahingoista valveillakin, ja kuivureista jotka ei toimi. Kun on tarpeeksi valvonut, ei pysty enää järkeistämään asioita eikä näkemään asioita oikeissa mittasuhteissa. Kaikki näyttää epätoivoisemmalta kuin onkaan. Tarvitsisin unta saadakseni aikaan hyviä ratkaisuja. Voi rähmä.
Kirjoittanut: SpeedCutter (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.08.2010 07:23
Tjaa taidanpa olla yöeläjä parhaimmasta/pahimmasta (riippuen kuka katsoo) päästä. Yötyö on parasta mikä itselleni sopii tuostakin tulin 20min sitten kotiin. Jossain kohtaa nukkumaan. Talvella voi vain kysyä "Aurinko, mikä se on?" , mutta eipä tämä mieltä paina pätkän vertaa.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2010 12:34
Jos unettomuus lasketaan niin ehdottomasti olen yöeläjä. Ja kyllä muutenkin. Musa soi mankasta pitkin aamuyötä. Jos ei nukuta niin mitä sitä turhaan käyttää aikaa sängyssä makaamiseen hä?
Kirjoittanut: Shagriml (Jäsen)
  • • Muokkasi: Shagriml
  • Lähetetty: 21.08.2010 05:56
Todellakin oon yöeläjä

Night is the reason I wake up in the afternoon. But it is often a rather lonely night, which I sometimes actually prefer but I find myself quite often having these feelings of wanting to have someone to have conversations with, or even real life interaction...in English or Finnish. My MSN is dreamer_of_pictures@hotmail.com

Eli kielitaidottomille (en tiedä miks kirjotin enkuks, taas taiteellisen väsyny tajunta ), yö on syy miksi herään iltapäivisin mutta se on monesti varsin yksinäinen yö, mistä joskus pidänkin mutta ois kiva olla joku jonka kaa jutella messengerissä tai ircissä (ja/tai ehkä jopa hengata IRL jos samal alueel satuttas asuu), siis öisin, tyyliin välil 10-06. Tulkaa meseen (osoite ylempänä) tai pistäkää e-postia juttuseuran kaipuiset yö-ihmiset ja jos IRL seuraaki vailla ois joku Helsinkiläinen yksinäinen yöihminen.

Öisin on vaan niin eri fiilis, paljon parempi rauhoittua tekee musajuttui, grafiikkaa, koodia, fiilistelee musaa (kuulokkeilla), soittaa kitaraa tai jotai muuta soitinta (harmi ku rumpui ei voi), käydä kävelee rauhallisilla kaduilla ja näin varsinkin syksyisin nähdä todella kaunista tähtitaivasta, ja tehdä kaikkea muutakin mitä ihminen tekee. Harmittaa suorastaan että olen sinkku kun tää on niin romanttista vuodenaikaa, ois ihanaa puistossa makoilla aivan lähekkäin ja tuijottaa äärettömään tähtitaivaaseen. Työttömänä ja boheemina taiteilijana tuli päädyttyy tällaseen n. 7-15 unirytmiin, sleeping my days away Nautin niin kauan kun pystyn, voi olla et tulevaisuudes duuni pistää mun yöelämän naps ainaki arkena, yritän kyl taistella, yötyö ois kivaa mut vaikeempi saada kuin päivätyö, varsinkin ilman koulutusta josta puheenollen harmi ku yökoului ei taida olla ? paitsi joku itseopiskelu, hmm, voisikin katsoa onko moisia...
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • • Muokkasi: CharmedDoll
  • Lähetetty: 21.08.2010 07:35
Tuli muuten tuosta Shagrimlin avatarista mieleen, että meidän pihalla lentelee lepakkoja öisin. Niitä on ihan älyttömän ihanaa katsella tuolla kuunvalossa, vielä kun olen suuri lepakoiden ystävä. Viime yönä istuin ulko-oven rappusilla ja yksi lepakoista lenteli jatkuvasti pääni ylä puolelta.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 22:32
ite tulee useimmiten nukuttua hyvin. joskus on sellasii päivii et ajatukset pyörii mieles ja uni ei tuu. tos viime viikol pyöri vähän ei toivottuja ajatuksia mieles mut onneks sain nukuttuu enkä tehny mitää typerää
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 03:20
Höh, miksi te nukutte, minä olen täällä ihan yksin ilman juttukaveria.

Noh, jospa paistaisin sitten vaikka lettuja ja keittäisin kahvit.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 31.08.2011 03:49
Minä kukun. Hanna-elokuvassa kaljuuntuva setä otti vohveliraudan ja kananmunia esille ja sanoi tekevänsä vohveleita. Mietinkin onko vohveleiden tekeminen sitä, että laitetaan kananmunan sisälmykset vohveliraudan sisälle ja sitten kypsennetään? Siihen varmaan pitää laittaa jauhojakin ja ehkä jotain muuta.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • • Muokkasi: hannavaan
  • Lähetetty: 31.08.2011 06:05
Työt ja koulu on säätäneet tämän naisen unirytmiä sen verran, että oon valveilla ns. ihmisten aikaan ja nukun yöni hyvin, mutta melkeinpä kaikilla lomilla tämä unirytmi kääntyy hienosti jälleen siihen, että valvon yöt ja nukun päivät...eli seuraavaa syyslomaa odotellessa, jolloin voin taas leikkiä yöeläjää! Muuten kai ennemmin päiväkiitäjä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit