Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Teme95
  • Lähetetty: 15.07.2010 08:16
Itse menen yleensä nukkumaan siinä 12 maissa, jos aamulla puoli 7 maissa herätys, jos ei tarvitse herätä aikaisin niin valvon yleensä kahteen-kolmeen. Yödataus
Myös kesäiltoina/öinä on mukava jonkun kaverin kanssa vain istua jossakin ja jutella
Kirjoittanut: -masque- (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2010 00:20
Yödataaminen on kieltämättä parhautta. Mitäs, kello nyt varttia yli 12 ja porukat ei näytä yhtään tyytyväisiltä : D
Ja sitäpaitsi, yöllä tulee yleensä kaikista parhaat ideat, itse ainakin pitäisi koota esimerkiksi kaikki asukokonaisuudet klo 11 jälkeen. Ei vaan malta mennä nukkumaan, uni maistuu parhaiten aamulla!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2010 00:28
Mm, nyt ppäätin valvoa, huono valinta, koska huomenna en voi nukkua 9.45 pitempään, mutta nyt vain tuntui siltä Olen saanut monta vaate ideaa jo
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 14:32
Juuh, varsinkin näin kesällä, kun aamulla saa tosiaan nukkua sinne 12-13 niin valvonkin jonnekin kolmeen, jopa kuuteen. Päivätkin ovat niin kuumia että silloin on hyvä nukkua, yöllä on mukavan viileää
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.07.2010 14:35
Viime yönä valvoin viiteen asti. Uni ei vain tule, eikä varsinkaan lomilla, vaikka arkenakin on vaikeata nukahtaa.
Kirjoittanut: Just_me (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2010 23:59
Ensimmäinen päivä viikon lomasta ja unirytmi heti aivan päälaellaan. Ei vain tule uni, päässä pyörii miljoonittain ajatuksia ja muutenkin on sellainen olo, että nyt se elämä vasta alkaa. Pitäisi kai väkisin painaa pää tyynyyn ja pitää silmiä kiinni niin kauan, että nukahtaa
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2010 02:48

Lainaus: Just_me

Pitäisi kai väkisin painaa pää tyynyyn ja pitää silmiä kiinni niin kauan, että nukahtaa

Not gonna work. Oon joskus yrittänyt nukahtaa tällä metodilla kahdeltatoista ja viideltä luovutin, nukkumatta minuuttiakaan siinä välissä. Multa on jo luovutusvoitto yhteiskunnan paineille mennä yhdeksäksi kouluun, toivottavasti en enää ikinä joudu työhön jossa pitää olla paikalla aiemmin. Kello 10 on hyvä aika aloittaa päivä, koska yöt menee kuitenkin näin. Valvoen. Onneksi on vielä tuo luontainen unentarve 9h luokkaa, voi tuska.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.07.2010 11:06

Lainaus: Neiti Kooma

Onneksi on vielä tuo luontainen unentarve 9h luokkaa

Juu, ei tule onnistumaan minulla tuo eikä varsinkaan kun koulut alkaa. Taitaa tulla helvetin väsynyt muija aamulla opiskelemaan.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 04:49
Ääh, oonko mä yöeläjä vai aamueläjä jo tähän aikaan :'D? Ei vaan nukuta niin ei nukuta. Oon iha pirtee! Sekoon kohta :'D Äitekin ehtii vielä tulla kohta yövuorosta ennenkun mä oon nukkumassa.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.07.2010 07:22
Eilen nukuin puol seittemään (illalla siis) ja viime yö meni koneella dataillessa, etsiessä/suherrellessa ideoita tatskaan. Ei nukuta, ei yhtään, päinvastoin, on parempi olo kuin päivällä. Ja tällä kertaa en tunne mitään katumusta valvotusta yöstä, kun ei tartte nukkua päivällä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit