Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.10.2009 01:40
Olen ihan pinkin glitterin peitossa! Sain nimittäin loistoidean alkaa taiteilemaan itselleni punaisista satiinirintaliiveistä burlesque -ritsikat Veronica Varlow:n innoittamana. Ah, näitä yön viimeisten tuntien luovuudenpuuskia!

Tekisi mieleni vielä katsella pari leffaa, sillä miksi kaunista yötä tuhlaisi nukkumiseen?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2009 08:55
Minä olen kaikkea muuta, kuin yöeläjä. On varsin harvinaista, että minut nähdään hereillä yhden jälkeen. Yöt on tarkoitettu nukkumista varten. Tosin minä nyt nukun melkein mihin tahansa aikaan vuorokaudesta, mutta kyllä ne "pitkät unet" on tarkoitettu yöllä nukuttavaksi.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.10.2009 14:51
Täällä valvotaan aina vähintään siihen kello kahteen yöllä, lomilla menee helposti aamu seiskaankin asti jos niikseen tulee. Ennen nukkumaan menoa on hyvä käydä pyörähtämässä kaupassa, ostaa seuraavan yön ruuat ja mennä sinne petiin. En tiedä arvostavatko naapurit hirveästi minun yökukkumistani, onneksi on paksut seinät ettei tuo musiikki kuulu ainakaan mihinkään. Tiedä sitten siitä kun alan tekemään ruokaa kello kolme yöllä ja käyn esimerkiksi saunassa
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: CharmedDoll
  • Lähetetty: 10.06.2010 03:34
Menen ihan normaalisti n. kymmenen aikaa illalla nukkumaa, mutta sitten lähes aina herään itsestään 01.00 - 02.00 aikaan ja valvon johonkin viiteen. Arkena yritän saada nukutuksi vaikka väkisin, (koulun takia) mutta näin lomalla ja viikonloppuisin valvon. Yö on kaunista ja todella inspiroivaa aikaa joten en todellakaan halua nukkua sen yli. Erityisesti rakastan täydenkuun öitä, silloin on ihanaa mennä ulos katsomaan kuuta... seuraava täysikuu oli muistaakseni 26.6.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.06.2010 07:28
Tuli mieleen, että pitääpä viedä tuo kissa käymään yöllä ulkona joku päivä. Vois tykätä yön äänistä.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.06.2010 10:28
Kesäyöt on varsinkin tarkoitettu valvomiseen. Se on kuin kesäpäivän enemmän kokenut ja nähnyt isosisko.
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2010 12:30
Aika sikinsokin miulla on nuo ajat, mutta yöeläjiin sitä kuulutaan itsekkin.
Yleensä mie menen nukkumaan jossakin siinä 02:00-04:00 maissa.
Herääminen tapahtuu taas jossain 13:00-14:00 taikka myöhemmin.
Nooh... Ei ole työtä tai muuta jotka pitäisi arkipäivät aktiivisina,
niin hengailen sitten yöllä koneella, ulkoilen, tai piirtelen, heh.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.06.2010 19:39
Kyllä ja ei. Olen insomnian riivaama unihäiriöinen ja muutenkin levoton nukkuja. Joskus saatan väsyä aikaisin illalla ja nousta kukonlaulun aikaan. Joskus valvon pari vuorokautta putkeen ja lopulta simahdan kun kroppa sanoo sopimuksensa irti. Joskus herään keskellä yötä enkä saa enää unta, valvon pari tuntia ja sitten menen uudelleen nukkumaan.

Veikkaan kuitenkin, että jos en olisi unihäiriöpotilas, olisin aika iltauninen. Ainakin ennen tämän ongelman puhkeamista (alle 15-vuotiaana) olin muistaakseni iltauninen. Vaikea sanoa kun siitä on niin paljon aikaa.

Toisaalta nautin kyllä öistä. Mutta enemmän nautin nukkumisesta ja pirteästä olosta.
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2010 21:22
Olen nukkunut tänään koko päivän, heräsin joskus puoli kuuden aikaan illalla. Yövalvomiseksi tämä taitaa mennä. :>

Pelottaako muita käyskennellä yöllä ulkona? Pelkään helposti, että joku käy kimppuuni tai pahoinpitelee tai raiskaa, ja sen takia en uskalla käydä yöllä ulkona läheskään aina. Eri asia poikaystävän kanssa, sillä silloin en pelkää lainkaan. Miesseura jotenkin karkottaa kaikki möröt mielestäni. Kun asuin vielä Rautjärvellä, juoksentelin öisin ulkona usein, sillä niin pienellä paikkakunnalla oli jotenkin turvallisemman tuntuista. Ei sillä, että Lappeenranta niin kovin vaarallinen paikka olisi, mutta silti...
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.07.2010 21:53

Lainaus: Astra Zorin

Pelottaako muita käyskennellä yöllä ulkona?

En lainkaan. Tosin, asunkin taajaman ulkopuolella ja täällä on hyvin vähän ketään liikkeellä yöaikaan. Toisaalta empä pelkää taajamassakaan käyskennellessäni. Toki joka kerta kun joku tulee vastaan tai lähietäisyydellä on joku, käy mielessä, että mitäs jos tuo onkin joku joka haluaa mut hengiltä tai muuten vaan tahtoo tappaa ja varsinkin miespuolisten kulkijoiden kohdalla mietin, että mitäs jos tuo raiskaa mut. Kaipa se tuo jonkinlaista lisäsärmää yöllä haahuiluun. What can I say? I search for trouble.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit