Gootti.net

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.08.2007 21:22
Haahaa nyt loppuu tämän tytön yövalvomiset kun huomenna alkaa koulu! Tosin katotaa vaan niin parin viikon päästä oon yhtä rappiolla ku aina ennenki ja nukun 2h yössä No kuitenkin, hyvää yötä! x)
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2007 00:29
kyl mä valvon suurimmanosan yöstä... siinä joskus puol neljän aikaa saatan mennä nukkumaan tai sitten myöhemmin..joskus valvon koko yön.. tykkään olla pimeessä ja kuunnella parvekkeella ihmeellisiä luonnon ääniä
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2007 03:37
Kyllä yö on mukavaa aikaa. Minä tykkään piirrustella ja lukea öisin. Mulla täytyy olla se oikea fiilis.
Luulenpa, että yö on se ajankohta, sillä silloin muu maailma nukkuu ja on rauhoittunut. Itseltäkin on se kiire unohtunut ja pystyy keskittymään ja olemaan paikoillaan.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2007 19:20

Lainaus: Kryo

Kyllä yö on mukavaa aikaa. Minä tykkään piirrustella ja lukea öisin.

olen aivan samaa mieltä. Kun kynttilän valossa juo teetä tai viiniä kirjan kera.... ulkona on ihana pimeys ja tähdet näkyy ynnä muut kaupunkin valot. inspiraatio pääsee vallalleen ja maalia saa tuhlattua erikoisiin tauluihin. joo oon eniten yöihminen. Koulua edeltävänä yönä menen nukkumaan noin kolmen tai neljän aikaan. Viikonloppuisin voin valvoa koko yön ja nukkua noin kahteen ilalla. Harmi että niin vähän paikkoja on auki yöllä, ainakin kotikaupungissani, jotta olisi syytä lähteä ulos tallustelemaan iltaruskon jälkeen.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.08.2007 19:30
Kohta tulee syksy ja syksyn ihanat yöt. Rakastan syksyä ja varsinkin syysmyrkyn kourissa käpristeliviä puita. Silloin on ihana katsella ulos ikkunasta ja siemailla teetä ja antaa mielen vaeltaa, ja yö on parasta aikaa siihen... haaveiluun ja taiteiluun.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.08.2007 23:37
Olen täällä näemmä yksin... -____-'
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.08.2007 23:54
Juuh, mukavahan se on yöllä valvoa mutta ei oikein ole varaa moiseen ylellisyyteen. Muuten menee päivät koulussa / töissä torkkuessa ja ei se oikein kannata pidemmän päälle. Jospa tästä kohta vääntäytyisi sängyn pohjalle niin jaksaa huomenna herätä x_x
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2007 00:09
... niin ja kuu on kans aivan mahtava! Sitä on kiva tiirailla, kun se paistaa huoneeseeni juuri oikeaan aikaan. Mutta sittenpä se mateleekin ohi aivan liian nopeasti. Ja voi kuinka monesti haaveilenkin, että pääsisin ulos sitä jonkun tärkeän kanssa katsomaan.

Tässä sitä taas möllötellään. Eihän kello edes paljoa ole, ei sitten yhtään, mutta sitä tuppaa väsyttämään aina. Rytmini on parantunut hiukan ja yöllinen elämä on jäänyt sikseen. Mnh.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2007 01:08
*huoh* ja lähes yksin täällä taas. aamulla ensimmäinen ja illan viimeinen. Mulla ei vissiin sitten oikeasti ole sitä pahuksen elämää. Saakohan sitä lähikaupasta?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.09.2007 06:49

Lainaus: diamond_385

Saakohan sitä lähikaupasta?

Ei ainakaan yhden aikaan yöllä :/ Kohta voisi ehkä jo pikkuhiljaa saada
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit