Gootti.net

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.03.2007 01:50
Mie olen täällä
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.03.2007 01:57
Nii miekiin!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 27.03.2007 02:20
Hihii, en siis ollutkaan ainoa , joka valvoo. Olin jo vähän huolissani.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.03.2007 10:35
Mä valvoin viimeyönä, en vaa saanut unta tai sitten se johtuu usein toistuvasta kesän valoisuus valvottaa-ilmiöstä, kun väsyttää vasta aamu 6 ja herään 12 päivällä. En vain osaa nukkua, se siitä..
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.03.2007 00:04
Nukkumaan pitäisi mennä, tänään (tai eilen) oli aamuvuoro ja meninpä töiden päätteeksi ottamaan kolmen tunnin nokoset ja nyt ei nukutakaan enää Onnittelenkin itseäni siitä että huomenna onkin iltavuoro, saan nukkua.

Ja olen ihan yksin täällä..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.03.2007 00:20
Minun pitäisi olla nukkumassa, mutta minkäs sitä yöeläjä luonnolleen mahtaa.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2007 00:24
Onneksi ei yleensä ole menoa minnekään aamuisin. Tuntuu vaan itselle luontevimmalle mennä nukkumaan klo 03-05 ja heräillä klo 11- 13. Yleensä saan parhaiten tehtyä koulutöitäkin iltaisin ja öisin.
Kirjoittanut: Venomous and Vain (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.03.2007 01:08
Olen.Töissä.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2007 01:50
Minulla menee vuorokausirytmi ihan omaan tahtiiini, ei ole oikein mitään perusteltua syytä herätä aikaisin aamulla vain maleksimaan, joten mieluummin sitten vietän aikaa yksinäni yön hiljaisuudessa ja nukun päivisin. Sopii minulle, mutta toki hieman rajoittaa sosiaalista (mitä ne edes ovat?) kanssakäymistä.
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.05.2007 04:32
Nostetaanpas. Hyvä threadi.

Vuorokausirytmi on mennyt aina miten sattuu, tuntuu että vuorokausi saisi olla reilusti pidempi kuin 24 tuntia, vaikka kuinka yrittäisi nukkua rytmin mukaan niin aina nukahtaminen venyy. Usein tulee käytännön syistä nukuttua lyhyitä, reilun neljän tunnin unia aamuyöstä ja siihen sitten mahdollisesti päiväuni iltapäivällä jos väsyttää.

Eli yöeläjä olen, tai kai tämä jo aamuksi lasketaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit