Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yöeläjiä?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2007 23:51

Lainaus: Piiskansiima

Ideapulaa varten on olemassa muun muassa tuo s/m -ketju!

hahaa siitäkös tykkäisikin..
no ei..
ajattelin ennemmin mustiaruuauja tai jotain sellaista..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.06.2007 00:05
Voisi kyllä yrittää nukkumaan... O___O Pitäisi jaksaa taas istua neljä tuntia abi-kursseilla vain kuuntelemassa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.06.2007 01:37
Jokohan se minunkin aika olisi lähteä On kyllä ollut taas kivaa lueskella kaikkia juttuja täällä
  • Lähetetty: 13.06.2007 21:08
oho. kello on 21 ja risat ja minä kun luulin että kello on vasta seittemä
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2007 21:16
Eli ei paljon mitään... Hehe, mä oon vieläkin täällä...
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Obscure
  • Lähetetty: 13.06.2007 22:21
Alan lipsua väärille raiteille. Yleensä aina on tullut käytyä lenkillä yömyöhään klo 00 jälkeen synkässä metsässä, mutta nyt olen huomannut että aamulla auringonpaisteessa jaksaa juosta huomattavasti paremmin .

Edit: Kaiken huipuksi saan voimaa katsomalla kirkkaalle taivaalle ja kuvittelemalla siihen "Jeesuksen" kasvot. No ok, ei sentään, Gabriel Batistutan kasvot siellä näkyy, mutta siinä on yksi todella paljon Jeesuksen näköinen mies.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2007 23:23

Lainaus: Obscure

Gabriel Batistutan kasvot siellä näkyy, mutta siinä on yksi todella paljon Jeesuksen näköinen mies.

vau, kuulostaa hyvältä... Ehkä munkin pitäisi alkaa lenkkeillä...
  • Lähetetty: 14.06.2007 00:51
kello on keskiyö ja risat, ja olo on ku päivällä
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.06.2007 00:54
haluis nukkuu mut ku ei saanu unta
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.06.2007 12:46
oon yöneläjä. oikeastaan kaikki naiset meijän suvussa valvoo öisin väsyttää aina päivällä ihan hirveesti, mut yöllä en saa sit lainkaan unta. tuntuu ku heräisin vasta. jotenki tosi aktiivinen olo öisin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit