Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Me mässäilijät... (osa 2)

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 19.01.2009 23:45
Varsiselleri on etovaa koska... Se maistuu pahalta! Tämä on ainoa argumenttini, ja koska makuasioista ei saa kiistellä... Piiskansiima taisi voittaa väittelyn. Kukka- ja parsakaali taas muuttuvat mössömäisiksi kypsennettyinä, ja silloin ne eivät ainakaan maistu hyviltä, jos minulta kysytään. Noiden terveellisyyttä en toki kiistä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2009 23:52
Jee, voitin!

Niin, sitä piti vielä sanomani, että parsakaali on erittäin helppo kypsentää niin, että se säilyy rapsakkana. Kukkakaalista en tiedä, voiko sille tehdä saman. Itse asiassa mössöksi kypsennetty kukkakaali on kyllä melkoisen ikävä elämys.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2009 00:26
Eikös varsisellerillä ole jokin nesteenpoistollinen vaikutus? Ainakin joskus tein rasvanpolttokeittoa ja siihen tuli ihan pirusti sitä. Tuli muuten siihen kasviin aikamoinen kammo..
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2009 08:21

Lainaus: Piiskansiima

Mä syön sit teidänkin varsisellerit, ja hapankaalit.

HAPANKAALIA! MULLEHETINYT! ._. ... hapankaalikeitto on jotain parasta maan päällä. yhyy.

En ees muista miltä varsiselleri maistuu, syön kyllä oikeastaan kaikki juurekset/vihannekset hyvällä ruokahalulla, PAITSI palsternakan. Yh, jos ruuassa on vähänkin sitä, ei pysty syömään..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.01.2009 12:07

Lainaus: Piiskansiima

. Varsiselleri on täydellinen kasvis, miksei kukaan muu usko!?

onhan se hyvä, mutta parasta se on homejuustodippiin dipattuna. Ja parsakaalit, kukkakaalit sun muut ovat parhautta uunissa laitettuna ja juustokuorrutteella. Naaaam..
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2009 21:02

Lainaus: Funereal Soul

kukkakaalit sun muut ovat parhautta uunissa laitettuna ja juustokuorrutteella. Naaaam..

Voih! Tuota herkkua en olekkaan saanut piiiiitkään aikaan. Pakko hakea kukkakaalia heti kun äiti tulee takaisin kotiin..
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.01.2009 21:56
Papaijan paloja, naaam, raikkaita.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 20.01.2009 22:15

Lainaus: Funereal Soul

kukkakaalit sun muut ovat parhautta uunissa laitettuna ja juustokuorrutteella. N

Mä olen joskus tehnyt keitetylle kukkakaalille juustokastikkeen pussikeitosta. Hyvää ja helppoa
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 21.01.2009 13:49
Sain kaverilta tänään Hunajapomelon. Ei mitään hajua, että mikä se on, mutta muistuttaa päänkokoista appelsiinia. O_o Makukin varmaan selviää tänään maistelemalla. Heh.. Kaikkea sitä eteen tuleekin. Näyttää kivalle
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.01.2009 13:56
Syön juuri viimeisiä joulusuklaita, nam. Mitenköhän onnistun vähentämään suklaan syömistä, kun olen mättänyt sitä naamariini joka päivä kuukauden ajan?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit