Gootti.net

Me mässäilijät... (osa 2)

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 17:20
Tänään on äidin syntymäpäivä ja ollaan tossa suunniteltu että kun äiti tulee kaupasta niin tehdään juustokakkua Muutenkin tulee herkuteltua, huomena mm. pizzaa ja cocktail piirakoita
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 18:37
Viime aikoina on tullut säästeltyä ja syötyä vain nälkäänsä. Tekisi kyllä mieli tehdä kanatortilloja ja palkkapäiväkin on sopivasti juuri tänään. Mm.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.02.2009 18:42

Lainaus: Modnar

tortilloja

Kiitti vaan, nyt on nälkä..
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 03.03.2009 16:04
Joku pahis oli vedellyt raejuustoni (en minä ainakaan...) joten pienessä hulluudenpuuskassa päätin laittaa ruokasalaatin lisukkeeksi aamiaismysliä. Ei itseasiassa kovin pahan makuista.

edit: ... nyt vähän aikaa mussutettuani voin todeta että tämä onkin helvetin kamalaa. Eli jatkossa syön hiutalekuivahedelmäni jogurtin kera...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.03.2009 17:32
Tein juuri mangopirtelöä. Rasvatonta maitoa, mangososetta ja ulkomaista aitoa vaniljajäätelöä. Kerrassaan ihanaa! Ja todella kevyttä .
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2009 21:45
Faith Black
Kuulostaa aivan ihanalta.. Kiitos vinkistä, pakko kokeilla joskus

Itse mutustan tässä metrilakuja mitä sain messuilta..
Kirjoittanut: ladyboylady93 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.03.2009 23:57
Syön ja oksennan, syön ja oksennan
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.03.2009 00:41

Lainaus: ladyboylady93

Syön ja oksennan, syön ja oksennan

Anorektikoille, bulimikoille, ortorektikoille ynnä muille sairaille on omat ketjunsa. Laitetaan jatkossa tälläiset sairaudestaan kertovat jutut niihin ja pidetään tämä ketju jatkossakin terveiden mässäilytuokioiden ketjuna. Kiitos.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 30.03.2009 18:37
oltiin sukulaisten luona Lohjalla ja siellä sitten lauantai-iltana grillattiin. syötiin siinä sitten rapujakin. en muista millon oon viimeks syöny rapuja. ja niiden kanssa kun sai pullon olutta niin ai että, vaikka en nyt mikään varsinainen oluen ystävä olekkaan. sieltä lähtiessä tuuppasivat pakkasesta kolme purkillista rapuja matkaan (sanoivat että kun he ei niitä oikeen syö ja ne mulle kelpaavat niin antoivat loput ravut jotka jäi). nyt saan natustaa rapuja ihan kyllästymiseen asti
muoks.
ja jos hyvin käy niin äiti tuo kaupasta sirkusaakkosia ja suklaata.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2009 19:21
Hmmm.... Viikonlopun ruokavalio mässäilyjen osalta: mäkkäri ruokaa, kebabia, karkkia, kolaa, leivoksia pari.. Miinä olen pian isompi kuin koko maapallo.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit