Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mitä aiot tehdä tänään/huomenna/ensi viikolla?

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, emanon, Funereal Soul

Tällä viikolla: yritän saada kämppää eteenpäin ja siivoilla sitä, yleistä möllötystä, piirtämistä, dataamista, jne.
Ensi viikolla: Uusi koulu alkaa, hui!

Strength and honor; shadows and dust.

• Vastaa
Kohta pitkästä aikaa kavereitten kanssa mökille ja ulkona on syksy.
Tuskin maltan odottaa.
  • Vastaa
Lauantaina on urheilukisat joihi on pakko osallistua. Sitte oon suunnitellu et jos viikonloppuna pääsis johonki mut ei oo ikinä päässy. Viime viikonloppuna... En kerro syytä. Eiku siis toissa. Viimeviikonloppuna oli messut. Sitte tänäviikonloppuna on ne samperin urhailukisat. Pittää koittaa sit seuraaval viikol.

I don't know how I got mad.

• Vastaa
Tänään siivoan ja kaupassa pitää käydä, illalla kirjoitan hikihatussa. Huomenna kirpppiskierrokselle. Lauantaina kirjastoon ja ehkä mutsin luo saunomaan. Sunnuntaina vain olen ja ensi viikolla palaan kouluun, mutta sitä en halua ajatella nyt.

Someone taught me how to pray, I can not remember that day, Someone told me not to cry, I stopped counting hours and nights, When I learned to recover and fight...

Ajattelin mennä maanantaina katsomaan elokuvateatteri Orioniin tuota Tri Caligarin Kabinettia ja ihan mielenkiinnolla odotan minkämoinen se on!
Kukaan muu täältä mahdollisesti menossa sitä ihmettelemään?

Lainaus: Kataja

Ajattelin mennä maanantaina katsomaan elokuvateatteri Orioniin tuota Tri Caligarin Kabinettia ja ihan mielenkiinnolla odotan minkämoinen se on!

Todella hyvä leffa. Suosittelen.

Minun pitäisi tänä viikonloppuna vihdoinkin siivota. Auringonvalo on aika armoton, se paljastaa useat senttikerrokset pölyä ja likaa ympäri kämppää. Talvisin olen niin tottunut siihen, että asunto on hämärän peitossa, eikä kaikki näy niin hyvin ja kirkkaasti kuin auringonvalossa. Pitäisi varmaan vetää verhot ikkunan eteen, niin ei ahdistaisi tämä kertynyt työmäärä...

"L'amour de l'art fait perdre l'amour vrai"

Huomisen päivä minulla taitaa koostua siivouksesta ja muuttotavaroiden paikoilleen laittamisesta, mutta pahoin pelkään että siihen kuuluu myös kinastelua avokin kanssa, sen mielestä sohvien järjestäminen on tärkeämpää kuin kakkos huoneen kuntoon laitto ja minä kun järjestelisin sohvat viimeiseksi. Tänään eteisen kaappien kuntoon laittoa ja papereiden järjestystä ennen töihin menoa. Ensi viikko taitaa myös koostua pitkälti siivouksesta ja järjestelyistä. Siskon joululahjan tekemisen inspiraatio pitäisi saada myös johonkin väliin

Näin se menee. Vai menikö?

• Vastaa
Huomenna ajattelin siivota koko kämpän lattiasta kattoon ja pyykätä, jotta joulusiivous ei ole sitten niin hirveä shokki. :P Tiistaina piipahdan työkkärissä ja keskiviikkona kun tulee vika palkka, lähden tekemään hieman ostoksia. Hiljattaistyöttömystyneen arki

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Tänään:
ei mitään tekemistä. Halleluja!

Huomenna:
Arkipäivä, kouluun siis. jee....!
Kitumista
Potemista
Siivoamista
ininää
äninää
Kissan jahtaamista
lisää siivomaista.
maanantain kiroilua.
yleistä kiroilua.
Siivoaminen jäi taas, kun tuli yllättäviä menoja.

Mutta ensi viikon perjantaina aion hankkia haaveilemani The Elder Scrolls Skyrimin. Tulen hyvälle tuulelle jo pelkästä ajatuksesta.

"L'amour de l'art fait perdre l'amour vrai"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!