Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä aiot tehdä tänään/huomenna/ensi viikolla?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.08.2011 15:39
Tällä viikolla: yritän saada kämppää eteenpäin ja siivoilla sitä, yleistä möllötystä, piirtämistä, dataamista, jne.
Ensi viikolla: Uusi koulu alkaa, hui!
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2011 16:15
Kohta pitkästä aikaa kavereitten kanssa mökille ja ulkona on syksy.
Tuskin maltan odottaa.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 15:54
Lauantaina on urheilukisat joihi on pakko osallistua. Sitte oon suunnitellu et jos viikonloppuna pääsis johonki mut ei oo ikinä päässy. Viime viikonloppuna... En kerro syytä. Eiku siis toissa. Viimeviikonloppuna oli messut. Sitte tänäviikonloppuna on ne samperin urhailukisat. Pittää koittaa sit seuraaval viikol.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2011 09:41
Tänään siivoan ja kaupassa pitää käydä, illalla kirjoitan hikihatussa. Huomenna kirpppiskierrokselle. Lauantaina kirjastoon ja ehkä mutsin luo saunomaan. Sunnuntaina vain olen ja ensi viikolla palaan kouluun, mutta sitä en halua ajatella nyt.
Kirjoittanut: Kataja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2011 13:20
Ajattelin mennä maanantaina katsomaan elokuvateatteri Orioniin tuota Tri Caligarin Kabinettia ja ihan mielenkiinnolla odotan minkämoinen se on!
Kukaan muu täältä mahdollisesti menossa sitä ihmettelemään?
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.11.2011 13:48

Lainaus: Kataja

Ajattelin mennä maanantaina katsomaan elokuvateatteri Orioniin tuota Tri Caligarin Kabinettia ja ihan mielenkiinnolla odotan minkämoinen se on!

Todella hyvä leffa. Suosittelen.

Minun pitäisi tänä viikonloppuna vihdoinkin siivota. Auringonvalo on aika armoton, se paljastaa useat senttikerrokset pölyä ja likaa ympäri kämppää. Talvisin olen niin tottunut siihen, että asunto on hämärän peitossa, eikä kaikki näy niin hyvin ja kirkkaasti kuin auringonvalossa. Pitäisi varmaan vetää verhot ikkunan eteen, niin ei ahdistaisi tämä kertynyt työmäärä...
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2011 14:44
Huomisen päivä minulla taitaa koostua siivouksesta ja muuttotavaroiden paikoilleen laittamisesta, mutta pahoin pelkään että siihen kuuluu myös kinastelua avokin kanssa, sen mielestä sohvien järjestäminen on tärkeämpää kuin kakkos huoneen kuntoon laitto ja minä kun järjestelisin sohvat viimeiseksi. Tänään eteisen kaappien kuntoon laittoa ja papereiden järjestystä ennen töihin menoa. Ensi viikko taitaa myös koostua pitkälti siivouksesta ja järjestelyistä. Siskon joululahjan tekemisen inspiraatio pitäisi saada myös johonkin väliin
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.11.2011 19:51
Huomenna ajattelin siivota koko kämpän lattiasta kattoon ja pyykätä, jotta joulusiivous ei ole sitten niin hirveä shokki. :P Tiistaina piipahdan työkkärissä ja keskiviikkona kun tulee vika palkka, lähden tekemään hieman ostoksia. Hiljattaistyöttömystyneen arki
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2011 20:16
Tänään:
ei mitään tekemistä. Halleluja!

Huomenna:
Arkipäivä, kouluun siis. jee....!
Kitumista
Potemista
Siivoamista
ininää
äninää
Kissan jahtaamista
lisää siivomaista.
maanantain kiroilua.
yleistä kiroilua.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2011 20:45
Siivoaminen jäi taas, kun tuli yllättäviä menoja.

Mutta ensi viikon perjantaina aion hankkia haaveilemani The Elder Scrolls Skyrimin. Tulen hyvälle tuulelle jo pelkästä ajatuksesta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit