Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 19:07
"sain informaation hyvin luotettaval... tai no hieman juopuneelta taholta, mutta olen varma että se juoppo puhui totta kun sano et gootit on saatanan palvojia."
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.05.2007 19:14

Lainaus: Und3ad

sain informaation hyvin luotettaval... tai no hieman juopuneelta taholta, mutta olen varma että se juoppo puhui totta kun sano et gootit on saatanan palvojia

no toi ei todellakaan oo totta. mä en oo saatananpalvoja... mutta gootti olen siitäkin edestä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.05.2007 20:28
Vihaan sitä kun sitä, että on gootti tungetaan joka väliin.

(kyllä, osaan olla erittäin ilkeä ihminen. muhah )
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 30.05.2007 20:36

Lainaus: blackie

Vihaan kun ihmiset yleistävät asioita.

Niin minäkin. Tunnen erään aivan ihanan ihmisen, joka on pienestä pitäen kasvatettu niin vanhanaikaiseksi ja ihmisiä luokittelevaksi, että hänen mielestään on olemassa vain yhdenlaisia oikealaisia ihmisiä: uskovaisia, "normaalisti" pukeutuvia, päälleppäin niin hymyileviä ja kilttejä mutta kuitenkin puhutaan selän takana pahaa. Heti kun pukeutuu tai käyttäytyy vähän eri tavalla kuin muut, on heti väärän lainen. Gootitkin ovat hänen mielestään kamalia, vaikkei hän tunne yhtään goottia, (no minä nyt en ole niin gootti, mutta hulluna goottijuttuihin) ja gooteista hänellä on vain sen verran kokemusta mitä nyt on kadulla kävellyt vastaan.

Tämä nyt meni vähän aiheen vierestä, mutta voin sanoa, että yksinkertaisesti vihaan yleistämistä ja ihmisten lokerointia. Ja vihaan myös tekopirteyttä.
  • Lähetetty: 30.05.2007 20:41

Lainaus: Lovekiva

uskovaisia, "normaalisti" pukeutuvia, päälleppäin niin hymyileviä ja kilttejä mutta kuitenkin puhutaan selän takana pahaa

apua sehän ois ihan sairasta jos kaikki ihmiset ois samanlaisia, varsinki jos ne oli tollasia
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kaihomieli
  • Lähetetty: 30.05.2007 22:11
Vihaan:
-Ihmisiä jotka ovat niin tyhmiä etteivät huomaa asiaa johon he vastausta etsivät, vaikka se sanoisi niille käsipäivää.
-Ihmisten laiskuutta ottaa itse selvää asioista, ennenkuin alkavat kysellä muilta.
-Eri foorumeilla liikkuessa vihaan niitä kirjoituksia, joissa ei ole kuin muutama sana, eikä mitää sisältöä.
-Ihmisten herkkänahkaisuutta, kun heidän pitää vetää pienistäkin huomautuksista herneen nenään.

Lainaus: Iiriva

Vihaan sitä kun sitä, että on gootti tungetaan joka väliin.

Äläs, mie kihisen kiukusta kun näen ton jossain ja törmään siihen kohta uudelleen ja uudelleen.

Tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuika pitkälle, mutta sitten jotkut voisivat kyllä suuttua.
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:58
Vihaan paperia. Kaikki vähänkin tärkeältä vaikuttavat sopimukset, kuitit, päätökset, todistukset ynnämuut kun pitää säilyttää sillä niitä voi tarvita ehkä joskus seuraavassa elämässä. Ja niiden jumalattomien kasojen seasta ei tietenkään löydä mitään tarvittaessa, etenkään kun minä olen ne lappuset 'järjestänyt'. Turhauttaa vielä kun parin lauseen dokumentitkin tulostetaan aina A4 paperille, sitä paperimoskaa on vaan aivan liikaa ylipäänsä.

Ihmisiä taas en yleensä vihaa. Jotta voisi vihata, tarvitsee vihan kohteen olla edes jollakin tavalla merkittävä, vihatakseen täytyy kunnioittaa. Tai kunnioitus on kenties liian voimakas sana, mutta kuitenkin. Ihmisten luokittelu ja leimaaminen vähäpätöisen asian(synnyinmaa, uskonto, ihonväri) perusteella on jotakin josta pitäisi päästä eroon. Ihmiset pakosta yksinkertaistavat asioita, mutta voisi edes yrittää käsittää muutkin henkilöt ensisijaisesti yksilöinä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 01:41

Lainaus: Obscure

Ihmisiä taas en yleensä vihaa.

En minäkään. Olen huomannut, etten oikeasti taida osata vihata ketään, ainakaan pitkään. Annan erityisesti pienet jutut yleensä hyvinkin nopeasti anteeksi. Vihaan lähinnä joitakin ihmisten tekoja, mutta se onkin asia erikseen.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 01.06.2007 09:08

Lainaus: Swanette

Vihaan lähinnä joitakin ihmisten tekoja, mutta se onkin asia erikseen.

Niin no kyllä. Tarkemmin kun miettiin... ihmisen teot on niitä yleensä jota vihaa, ei itse ihmistä välttämättä. En muista olenko laittanut, että varsinaisesti vihaan ketään vaan tarkoitus oli, että mitä tekoja vihaan. Menneisyys kummitelee, öh... mutta joo jätettäänpä se taakse ja jatketaan etiäpäin.

Kaikki vähänkin tärkeältä vaikuttavat sopimukset, kuitit, päätökset, todistukset ynnämuut kun pitää säilyttää sillä niitä voi tarvita ehkä joskus seuraavassa elämässä. Ja niiden jumalattomien kasojen seasta ei tietenkään löydä mitään tarvittaessa, etenkään kun minä olen ne lappuset 'järjestänyt'. Turhauttaa vielä kun parin lauseen dokumentitkin tulostetaan aina A4 paperille, sitä paperimoskaa on vaan aivan liikaa ylipäänsä.

Tuo on aivan totta. Juuri hakemukseen piti etsiä kaikki ja sitten niitä sieltä kätköistään kaivaa niin löytää vaan puolet!

Jotta voisi vihata, tarvitsee vihan kohteen olla edes jollakin tavalla merkittävä, vihatakseen täytyy kunnioittaa. Tai kunnioitus on kenties liian voimakas sana, mutta kuitenkin.

Ah, kenties japanilaista viisautta... no päteehän tuo muutenkin mutta tuli vaan mieleen.

No lisätään mie vihaan etenkin nyt tätä naisena olemista tai en oikeastaan vihaan harmittaa vaan. Ilmankos naisten kipukynnys on korkeampi. Argh!
Ei vaan tajua aina mistä se johtuu. Hittoon tunteet, mitä näilläkin tekee?
Ristinä vaan.
  • Lähetetty: 01.06.2007 11:11
vihaan itseäni. vihaan sitä ku en osaa mitään enkä pysty kontrolloimaan itseäni, enkä uskalla olla omaitseni kun pelkään ettei mua hyväksytä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit